• Anonym (spyfärdig)

Sambon tittar på djur porr !

Igår letade jag efter en bild från påsken. Jag hittade den inte i kameran så jag tänkte att min sambo lagt in dom i sin dator och tömt kameran. Jag kollade runt efter bilderna i hans dator och hittade då SKITÄCKLIGA bilder. De var bilder och filmer med kvinnor som betäcktes av hundar och som sög av dom. Jag trodde jag skulle spy för det var så ÄCKLIGT! Min sambo och jag har bott ihop i snart ett halvår. Han är jätte snäll och gullig och är nog den kille som behandlat med mest respekt. Jag har kännt att det är nog han jag vill ha barn med någon gång. Men nu när jag sett vad för SKIT han kollar på rasar allt. Hur fan ska jag kunna leva med nån som gillar att se tjejer bli på-satta av HUNDAR ! Jag har inte sakt nått till honom än utan har låsats att jag mår illa för att slippa vara nära han. Känns som hela vår framtid rasat. Jag är så rädd för vad för nåt som egentligen händer i hans huvud efter som han tittar på sånt äckel. Jag börjar fundera på hur han egentligen ser på tjejer när han gillar att se dom va med om sånt äckel som på bilderna. Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?

• Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:17:57 följande:
    fel
    Tror du hunden gör det mot sin vilja? Självklart inte.

Hunden känner lukten av fitta så drar dess instinkter igång, han blir kåt och dess penis blir erigerad. Den sätter på matte och är skitglad efteråt.

Om den inte skulle vilja göra det så skulle inte penisen bli erigerad och hunden skulle inte genomföra samlaget. Den skulle bara dra därifrån om den mår dåligt av det.

Sluta tyck illa om folk bara för att de inte följer samma normer som ni. Djursex är lika onaturligt som att två människor av samma kön har sex, men det skulle ni aldrig erkänna för man kan ju inte tycka illa om homosexuella. 

Hycklare. 
  • Art Vandelay

Utnyttjar ska det vara (jäkla iPad)

• Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:30:04 följande:

Hunden känner lukten av fitta så drar dess instinkter igång, han blir kåt och dess penis blir erigerad. Den sätter på matte och är skitglad efteråt.

Om den inte skulle vilja göra det så skulle inte penisen bli erigerad och hunden skulle inte genomföra samlaget. Den skulle bara dra därifrån om den mår dåligt av det.

Sluta tyck illa om folk bara för att de inte följer samma normer som ni. Djursex är lika onaturligt som att två människor av samma kön har sex, men det skulle ni aldrig erkänna för man kan ju inte tycka illa om homosexuella. 

Hycklare. 
    Du behöver nog informera dig lite mer om hur det faktiskt fungerar när en hund har sex med en människa. Ja det är instinkterna som drar igång, vilket inte är samma sak som att hunden inte skulle fara mentalt illa av detta. Bara det att du jämför två vuxna homosexuella som har sex på lika villkor med varanda med en människa som har sex med ett djur, visar bara på hur okunnig du är om ämnet. Om du är seriöst intresserad och inte bara vill visa hur "frigjord" du är så finns det information för dig att hämta rätt lätt.. Men jag misstänker att kunskap inte är så jätteintressant för dig.
  • Anonym (oi)

Fy!! tänk om han skulle våldta en hund? Spräcka stackarn, det finns många djurplågare! Oftast de snällaste är pedofiler, zoofiler, negrofiler, seriemördare, våldtäktsmän osv.

• Art Vandelay

Men vad spelar det för roll om djuren gillar det eller inte, tråden handlar om de som tittar på djursex inte om de som har djursex.

• Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:30:04 följande:

Hycklare. 
    dessutom kan jag garantera dig att de människor som framställer porr med en hund som slickar eller peneterar en kvinna är samma människor som nästa timme spelar in filmer med hundar och katter och hönor som blir våldtagna analt och vaginalt av storkukade män....Verkligen en industri man vill gynna....
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:34:30 följande:
    Du behöver nog informera dig lite mer om hur det faktiskt fungerar när en hund har sex med en människa. Ja det är instinkterna som drar igång, vilket inte är samma sak som att hunden inte skulle fara mentalt illa av detta. Bara det att du jämför två vuxna homosexuella som har sex på lika villkor med varanda med en människa som har sex med ett djur, visar bara på hur okunnig du är om ämnet. Om du är seriöst intresserad och inte bara vill visa hur "frigjord" du är så finns det information för dig att hämta rätt lätt.. Men jag misstänker att kunskap inte är så jätteintressant för dig.
    Berätta hur det funkar då, eller länka lite objektiva undersökningar eller forskningsresultat vetja.
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:37:43 följande:
    dessutom kan jag garantera dig att de människor som framställer porr med en hund som slickar eller peneterar en kvinna är samma människor som nästa timme spelar in filmer med hundar och katter och hönor som blir våldtagna analt och vaginalt av storkukade män....Verkligen en industri man vill gynna....
    Hur kan du garantera detta? har du några belägg för dina påståenden?
  • Anonym (oi)
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:34:30 följande:
    Plus djurens instinkt är att reproducera sig, sprida sina gener och inte för att njuta. All parning är väldigt energikrävande...kostsam för djuret..
  • Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:42:15 följande:
    Hur kan du garantera detta? har du några belägg för dina påståenden?
    Om du informerar dig själv så behöver du inte lita på vad JAG säger. Den informationen man hittar själv tar man till sig lättast. Tvivlar starkt på att du skulle köpa nåt av vad jag har att säga. Sanningen är väl helt enket den att du VILL tro det du vill för att det är så mycket enklare.
Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !