• Zelmilainen

    hjälp med dikt på tema kärlek...

    tips på fina dikter jag kan skriva i ett kort till en person jag träffat ganska nyligen? någon ja tycker mycket om och som jag nånstans hoppas på att det blir nånting med... alla tips tas tacksamt emot... om det har betydelse så är vi båda kvinnor...


    nehepp...
  • Svar på tråden hjälp med dikt på tema kärlek...
  • Zelmilainen

    hur 17 gör man när man ej har adressen till personen i fråga? jag vet gatan, men kan ej söka på eniro lr hitta.se på personen i fråga... hmm...


    nehepp...
  • mithrandil
    Zelmilainen skrev 2011-05-04 17:28:01 följande:
    känns som det är för snart bara... kanske borde säga att vi älskar varandra först... hehe
    I början när jag var tillsammans med barnens pappa så skrev jag en dikt till honom.
    Just för att säga att jag älskade honom. Han är lite svår och pratar inte gärna om känslor så för mig var det enklare att skriva i den situationen än att säga det. Det gtick jättebra förresten, efter han läst dikten blev han jättebra och tillslut sa han "Jag älskar dig också!"

    Du kan kanske åka förbi och slänga brevet i lådan nån gång när du vet att hon inte är hemma?
    Alexander 2009-03-11 -♥- Amanda 2010-06-23
  • Zelmilainen

    jag har ingen bil... haha... och hon e typ alltid hemma... *L* men ska klura på det...


    nehepp...
  • Zelmilainen

    har pratat en hel del ikväll (och jag ska upp halv fem och vi pratar fortfarande haha) och hon sa det att lyssna på den här, så här känner jag för dig: 

    kanske törs ge henne kortet då.. *L* lr?


    nehepp...
  • Zelmilainen

    hon fick kortet igår... *L*


    nehepp...
  • a mor
    mithrandil skrev 2011-05-10 10:49:25 följande:
    Nu är jag nyfiken!
    Vad sa hon?
    Jag å!!!! 
  • Zelmilainen

    "det är bland det finaste nån nånsin gett mig!" och en stor puss på munnen... dock e kortet kvar här än så länge, men iaf...


    nehepp...
  • mithrandil
    Zelmilainen skrev 2011-05-10 16:05:20 följande:
    "det är bland det finaste nån nånsin gett mig!" och en stor puss på munnen... dock e kortet kvar här än så länge, men iaf...
    Åh härligt!
    Alexander 2009-03-11 -♥- Amanda 2010-06-23
  • Zelmilainen
    mithrandil skrev 2011-05-10 21:05:22 följande:
    Åh härligt!
    ja
    nehepp...
  • a mor

    Va kul.  Hoppas det bara blir bättre och bättre. 

Svar på tråden hjälp med dikt på tema kärlek...