• annanoa

Januaribebis 2012

får jag hänga på här?
    testade positivt idag på BIM +4, BF 5/1 2012

omtumlande, galet, lycka, skräckblandad förtjusning, känslorna är många å det är så svårt att ta in :)

• annanoa
    kärleksplums skrev 2011-05-03 19:42:13 följande:
    Hej
    undrar om man får haka på här. jag har genomgått flera IVF försök och har nu fått pluss på stickan förra veckan. blir dock lite stressad när jag läser om alla med symptom. jag känner nämnligen ingenting och är sjukt orolig att det är något fel. Finns de nån mer som är utan symptom i tidigt skede av graviditeten eller har alla molvärk och ömma bröst????
    grattis :)

jag har spända bröst å ömma om jag tar på dem men inte annars, molvärk bara lite ibland, det drar till ordentligt emellanåt..
  • annanoa

åå jag blir tokig, försöker skriva in mig på BF listan men det går inte att klistra in..

MiAmore skrev 2011-05-04 20:23:10 följande:
    Bra initiativ!

Är där någon av er som ska göra 3D ul?
    jag hoppas att vi kan göra det, det ser så himla häftigt ut Skrattande
    du då?
  • annanoa
    MiAmore skrev 2011-05-04 20:40:44 följande:
    Ja vi ska göra det denna gången Vi pratade om att vi skulle göra det när jag var gravid med sonen, men tyckte att det var lite för dyrt. Tycker väl fortfarande att det är lite för dyrt (runt 1000-1200kr), men denna gången har vi bättre ekonomi, och detta är FÖRMODLIGEN sista barnet, så denna gången SKA vi göra det som sagt
    ja det är ju en del pengar men samtidigt så är det säkerligen värt det :)
  • annanoa

när ringer man till barnmorskemottagningen egentligen, det är ju första barnet så jag har verkligen noll koll... går in i v6 på fredag så det kanske är okej att göra det nu?

• annanoa
    lillrumpis mamma skrev 2011-05-04 21:55:09 följande:
    Du kan ringa och boka in en tid. Förra fången var jag på inskrivningssamtal 7+ något.. Alltid bra att vara ute i god tid, snart är det semestertider också!!
    tack för svaret :)
    ska försöka hinna ringa innan jobbet imorgon..
  • annanoa

GOdmorgon :)

Nu har jag bokat tid för inskrivning, känns så himla overkligt..
    kommer vara i v 9 (8+5), såå himla spännande!

• annanoa

När jag ringde till barnmorskan i morse för inskrivning så frågade jag om vul men hon hon sa att det fick jag ta med barnmorskan då å att man måste ha skäl till det..
    Tänkte göra kubtest istället å då är det ultraljud i v 12 vad jag förstår..

• annanoa

Laris, tänker på er!

MiAmore: superbra tips det där med vinflaskan, ska på födelsedagsfest imorgon å jag har funderat på hur jag ska göra. Hon vet att jag inte jobbar den här helgen å jag har tydligen lovat att vara med heeeeela kvällen så jag tänkte ta bilen dit så slipper jag tunnelbanan å sen hälla över alkoholfritt i vanlig flaska :)

Svar på tråden Januaribebis 2012