• annanoa

Januaribebis 2012

Min sexlust har nog gått å gömt sig, är väldigt trött å har ett dovt illamående mest hela tiden.. Å brösten ska vi inte tala om, herregud vad de kan ömma :)

Köpte min första gravidtidning idag, även om allt känns så overkligt å så långt borta så var det mysigt :)

• annanoa

I helgen har jag varit yrslig mest hela tiden känns det som, så fort man ställer sig upp för fort..

Idag känns allt mest olustigt, illamående å molvärk å trött.. Det olustiga hoppas jag beror på förändringarna på jobbet, min kollega fick gå i fredags pga för lite att göra, jag skulle absolut inte oroa mig men nu är det jag som är sist in :(

Måste man ha en anledning till ett tidigt ul? Skulle så gärna vilja se ett hjärta som pickar så man kan försöka slappna av lite..

• annanoa

Åå tack för tipset, då ska jag ringa till privat istället å höra med dem i alla fall :)

• annanoa

Det där med brösten känner jag igen, herregud vad de kan ömma..
    Höll nästan på att börja grina när jag skulle ta av bh'n igår kväll :) galet!

• annanoa
    SmoochiePoo skrev 2011-05-11 14:53:08 följande:
    Är så ledsen, verkar som jag har fått ett mf...blödde efter träningen nu ganska rikligt, kanske 2 äggkoppar det har dock slutat nu. Men hade ju även massor med molvärk i går eftermiddag....så jag får lämna er här Rynkar på näsan

Lycka till alla andra <3
    Huu, är så ledsen för er skull... å håller tummarna för att er lilla böna lever trots det..
  • annanoa

nu har jag precis bokat ett tidigt UL, ska bli skönt att få lite klarhet om det som finns därinne..
    26 maj är det dags, kommer vara i v8 (7+6) får dock bekosta det själv men det hoppas jag att det är värt :)

• annanoa
    LillaEko skrev 2011-05-16 16:29:52 följande:
    Fick se en liten krabat med ett pickande hjärta :)
    Blev tillbaka flyttad 4 dagar till v7(6+1) istället för 6+5
    otrolig lättnad, men behållare även min andra tid den 31/5.
    åå va mysigt, grattis!
  • annanoa

Det där med molvärk känner jag igen, har börjat för mig nu senaste dagarna å då mest hela tiden, lite obehagligt men antar att det ska kännas när det växer :)

Jag har fått tid för tidigt UL nästa torsdag men vet inte riktigt hur jag ska göra, min pojkvän är borta på kurs i tre dar, varav torsdagen, hur hade ni gjort? hade ni gjort det i alla fall å gått dit själv eller bokat om tiden så att han kan vara med? jag är ju så otålig å vill se att allt står rätt till men samtidigt v vill jag ju att han ska få se också första gången å sen känns det ju jobbigt om man får ett negativt besked att vara själv... funderingar funderingar :)

• annanoa
    Mysgosmys skrev 2011-05-16 20:05:17 följande:
    Oj vad tidigt så många gör ul o vul!
    Är det något ni har bett om att få? Får ni betala det själva?
    Eller är det för att ni har tidigare "problem" i bagaget? 
    vi gör det privat å får bekosta det själva, 600 kr, men det är det värt :)
  • annanoa

tack för era svar, jag känner ju att jag vill att han ska vara med och vara delaktig även om han säger att det är ok om jag vill göra det nästa torsdag..

så imorgon ringer jag å flyttar fram det ett par dar :)

Svar på tråden Januaribebis 2012