Inlägg från: lillbumbin |Visa alla inlägg
  • lillbumbin

Januaribebis 2012

Har BF 3/1 :) vi längtar inte lite,blev inget försök utan pluset dök bara upp:) Så nu längtar vi tills vårat gemensama barn kommer, killen har ett barn sedan tidigare och jag har två sedan innan:) så detta blir vårat första gemensamma men även 4:e barnet i barnaskaran=)

Ensamstående mamma,med två barn,men har äntligen hittat den rätta mannen i mitt liv <3
  • lillbumbin

Här har vi redan köpt vagn;) hittade en billig på barnenshus årsmodell 2010. En brio happy kombi. Är mkt nöjd över den.. Vi betalade endast 3100 för den och den skulle ha kostat 6200 kr. Vi var väl lite väl snabb att köpa vagn men vi vill ju ha barn och har sagt att även om de skulle ske något nu så kommer vi ändå att skaffa en till ganska på engång. Har även köpt spjälsäng och ska ta fram vaggan som älsklingen gjorde till sin son och måla den vit;) men först har vi en flytt framför oss;)

• lillbumbin

Hej.. Inatt vaknade jag utav världens värk imagen;( jag går in i vecka 13 i morgon men blir jätte orolig... Jag vaknade och det kändes som en värk nästan... De höll i ca 10 min. Sen blev det bra igen. Är det någon fler som känt av samma sak? Har även fått börja ha mammabyxor nu för mina vanliga jeans sitter åt så mkt. Med andra barnet kunde jag ha mina vanliga byxor fram till vecka 36.. Undra hur stor jag ska bli denna gång? :)

• lillbumbin

Magen är väl inte helt normal.. Men jag har två barn sen innan och aldrig haft denna värk. Därför är jag orolig.. Dom på kvinnokliniken säger bara att de tar in en om man har ont och blöder.. Men jag är orolig.. Sen att jag har en barnmorska som inte kan räkna gör mig oxå irri. Enligt henne är jag i vecka 7 men mina beräkningar i vecka 13...eftersom jag räknar från sista mens som
    Jag hade innan positivt gravtest.. Men eftersom
    Jag hade mens även efter så räknar hon från det..???

• lillbumbin

mlish: visst är du från Timrå? Och jobba på trudes i birsta? :) grattis till bebben :) vi har en Sundsvalls tråd även:)

• lillbumbin

Här har vi redan shoppat loss de mesta... Förutom bebiskläderna,vi har fått en sprillans ny brio för 3100, kostade 6200 men de va rea på fjolårets så vi kunde inte hejda oss. Sen har vi köpt babyskydd brio med bas 900:kr oxå helt ny.. Sen spjälsäng och madrass för 500kr sprillans nytt.. Så vi har bara skötbord,babysitter kvar. Men de får vänta om de int är på rea:) sen några bb-kläder;) eftersom man får så mkt kläder.:) ska till bm idag på inskrivning. Hon sa att när jag var i v 11 så var ja i vecka 6 ringde henne igår och sa de stämmer inte är nog snarare i vecka 15.. Så ska dit idag halv 12 hoppas jag får en RUL tid då med:) längtar tills vi berättar för våra barn att de ska få ett syskon men de blir efter ultraljudet:)

• lillbumbin

Åh, en vecka kvar till ultraljud.. Gud vad jag och gubben längtar:) jag tror på en tjej och gubben en kille:) jag har ju två tjejer sen innan och han en pojk sen innan så de skulle va roligt med en kille. Men vi får väl se vad som gömmer sig i min mage!

• lillbumbin

Idag har jag och sambon gjort ett impuls köp.. Ojoj.. Det blev en ny bil.. Så alla får plats;) blir ju 4 barn i familjen;) så vi köpte en 7sitsig bil. På torsdag är det ul ska bli kul att se bebisen.. Men... Jag är jätte orolig om det är nå fel på barnet.. Har inte varit så här nojig tidigare;(

• lillbumbin

Vi har kollat runt ett tag men vi la det på hyllan ett tag. Vi lämnade in våran Ford idag för att fixa AC men kostade 7500 och vi kände att vi inte ville slänga ut pengar vi aldrig skulle få tillbaka.... Det vart en chrysler Voyager.. Som vi vart väldigt kära i;) ett företag som haft den och det var inte en enda skråma på den:) en 06a som gått 9500;) och vi fick dessutom 50.000 för våran Ford:) så 79.000 fick vi ge för den;)

Svar på tråden Januaribebis 2012