Januaribebis 2012
Här har vi Theodor,Elliot el William,Emanuel och Tjejnamn hade vi Milly,Moa,Emelie el Emilia.:)
Här har vi Theodor,Elliot el William,Emanuel och Tjejnamn hade vi Milly,Moa,Emelie el Emilia.:)
Har en bebis som aldrig är lugn i min mage!!=) mysigt är det och var dag som går och ju mer ja känner detta ju gladare blir ja..mindre glad är ja när ja blir illamående och kräks på nätter så ja inte orkar med jobb dagarna efter..sov hela måndagen eftersom ja va uppe praktiskt taget hela natten med kräks och kisseri...var helt borta i går,och va dö slut.. idag är ja på jobbet och jobbar 8-21 och är slut redan=/ hur ska detta sluta!!??=)
Går in i vecka 20 idag:) och halva tiden har gått:) myser så fruktansvärt nu ute i solen:) och njuter utav utsikten från våran balkong!! Underbar dag är det idag!!!
Vet inte vart jag ska vända mig.. Har en 7åring här hemma som väger 34 kg alltså bonus sonen. Han har diagnosen ADHD och när han blir arg så slåss han emot andras magar... Idag gav han mig världens smäll i magen! Vi har försökt gång på gång få han att förstå att man inte få
Göra så men han fortsätter;( Har ni något sätt man kan säga och göra för att få
Han att förstå? Det gör inte lite ont när han får dessa il att slå till någon i magen:( vill slippa att de händer något..;(
Har hållit mig borta från tråden i några dagar så jag ligger lite efter. Min bästa kompis skulle ha samtidigt som mig hon var på ul i måndags och fick ett fruktansvärt besked att bebisen hade vatten fulla magen och överallt och att hon hade förmkt fostervatten. Det va hennes första bebis. Hon haft ett utomkveds innan men nu blev inte detta heller något.. Jag blev så ledsen för hennes skull så jag har bara legat hemma och gråtit.. Jag önskade verkligen att det skulle gå vägen för henne. Just nu skäms jag över att va gravid:(
Sj går jag in i vecka 22 snart och våran lilla Elliot verkar bli en riktig fotbollsspelare som mina andra två töser! Jag jobbar som boendehandledare el behandlings assistent på ett boende för ensam kommande ungdomar:)
Vi har allt snart förutom babysitter och åkpåse till vagnen.. Köpte en brio happy barnvagn,spjälsäng,babyskydd,skötbord för under 5000 allt är sprillans nytt.. ;) barnvagnen kostade endast 3100 kr;) dom hade 50% på barnvagnarna på barnenshus;)
Jo och vi kunde inte låta bli då;) nackdelen är nu att jag har 3-4 sopsäckar med flickkläder och vi ska få en pojk;) men ja som älskar att gå och kolla på bebiskläder kollar mkt nu efter pojkkläder men de finns ju så lite:(
Haha jag är inne på mitt tredje barn och har även ett bonus barn.. Har 4 vagnar sen innan och nu en till.. Har en sulky som
Är rosa som ska säljas en tvillingsittvagn som måste säljas, en brio Nova 05 liggvagn/sittvagn som mamma och pappa sa ha hemma hos sig för de kommer 2 bebisar jag ska ha en i dec och min bror ska ha i okt;) så mkt blir det. Sen har älsklingen en vanlig briositty sen pojken va liten som vi lär skrota men ha kvar hjulen på:) så här har vi vagnar och jag älskar vagnar.. Ska även köpa en emmaljunga scooter när barnet blir 6-8 månader;) har barnvagns nojja:) kan sitta på internet och kolla barnvagnar tills ögonen blöder:)
Sunflower Sthlm: det gällde fler vagnar än den vi köpte;) kolla runt lite jag såg nu att de annonserade på blocket ifrån en b-hus affär.