• Empa86

Januaribebis 2012

Urk, är det någon som har erfarehet av migrän under graviditeten? I natt när jag skulle sova fick jag ont i huvudet, inte svinont utan mer "tryckande" värk. Halva ansiktet domnade bort, jag blev supersnurrig, såg blixtar och behövde kräkas. Kan det vara migrä på g?

• Empa86
    annasmörblomma skrev 2011-07-14 09:40:09 följande:
    Hej! En snabb fråga: Vad smörjer ni era magar med för att minimera risken för bristningar/töjmärken?
    Och när ska man börja smörja? Jag har börjat (är supernojig kring just detta!) men det känns väldigt tidigt! Går in i v 13 idag, tjoho!
    Veleda Havandeskapsolja. Tycker den är superbra och har en kompis som är i v.38, hon använder den ocksåoch har inte fått ett streck på magen:)
  • Empa86
    roxylady skrev 2011-07-14 13:43:06 följande:
    Var köper man den nånstans? :)
    Finns på ica maxi, åhlens, Hälsokost, och vissa apotek:)
  • Empa86
    erajka skrev 2011-07-15 09:50:34 följande:
    och idag v 12+0
    Va roligt, vi är precis samma 12+0 idag:)
  • Empa86
    shadowstorm skrev 2011-07-17 09:49:26 följande:
    God morgon. Efter en hel natts sömn har smärtan i magen/ryggen lugnat sig fast jag har ännu ont...så tankarna finns ju att åka upp på akuten även idag.

Börja med köra sambon på jobbet klockan sju, sedan åkte jag och sonen till en stans lekpark tills jag kände att jag inte orka mer så nu är jag hemma i sängen igen....Imorgon är sambon hemma vilket känns helt underbart när man inte mår bra och springer efter en snart 2 åring
    Jag har också förbannat ont i ryggen, mitt i svanken typ. Vet du va det kan vara för något? Igår kväll/natt hade jag så ont att jag bara låg och kved, trodde blodet skulle komma vilken sekund som helst! Men idag är det bättre. Vad är det för någonting?
  • Empa86
    LillaEko skrev 2011-07-19 08:52:21 följande:
    Intim fråga,
    Någon mer som har tjockare vita flytningar?
    Jag har det ibland och ibland är de nästan trådiga?!?!?!?! 
    Jag har också det och BM sa att det bara är bra och ett tecken på att man är gravid:)
  • Empa86

Men va fan, nu fick jag nå konstiga bruna flytningar! Det börjar kännas som mensvärk i magen men vet inte om det beror på att jag blev orolig och nervös nu... va fan?Gråter

• Empa86

Okej, jag hade en klarröd för 2-3 veckor sedan och därför blir jag lite fundersam på om något är galet...men hoppas hoppas att det är som det ska!

• Empa86

Fin mage föresten MiAmoreGlad

Rara S: jag ringde 1177 men de sa att jag skulle avakta så det är väl inte annat att göra. Det är jättesvårt att få komma in där jag bor då de är överbelastade...

• Empa86

Oj, sorryFlört Det var det juGlad

Jag ser vad som händer de närmsta timmarna... känner att ingen lyssnar när man väl hör av sig och det är så frustreraende ..

Svar på tråden Januaribebis 2012