• Fellis

Januaribebis 2012

Jag har länge vart inne och läst och funderat om jag ska hoppa på.. Nu gör jag det :)

Är i v.20 och har BF 5 Jan första barnet. Har ännu inte känt speciellt mkt och magen har precis börja synas lite grann.

Grattis till alla lyckade RUL

• Fellis

Jag har oxå känt sparkar nu i tre dagar, och känner dem flera ggr om dagen, FANTASISK känsla  :)

• Fellis

jag har gått upp 5 kilo totalt hittils och går in i v.24 imorgon.. fram till v.20 hade jag bara gått upp ett kilo och resten har kommit nu de sista veckorna ?! får se hur detta slutar Tungan ute

• Fellis

2kg på en vecka, jag har lite smått PANIK. är det normalt att gå upp sååå mkt på en vecka?? Vart ska detta sluta??  *orolig*

• Fellis

hej hej!

Var hos BM igår och allt såg bra ut. SF måttet låg på 24 och hjärljuden 136.. En kille kanske?! :)
    Alla värden var bra, och jag behöver ännu inte börja äta järntabletter, känns bra!

Jag har BF den 5:e Januari och tänkte gå den 16:e December. Första barnet :)

• Fellis

Lilla Eko: Ja ritkgit skumt, men hon sa så länge mina värden inte skunker och jaginte är för trött så behöver jag inte :S... Men bara för att jag var där igår så har jag ju självklart känt mig tröttare både igår och idag... Så kanske dags att börja äta dem där tabletterna snart i alla fall hehe...

Hur låg dina hjärtslag? och vet du va det blir för någe?
    bara undrar då jag inte vet va det är för litet troll i min mage, kul att spekulera lite :)

• Fellis
    curiosa skrev 2011-09-20 10:32:11 följande:
    Bm besök igår, v 23+4.
    SF: 24 (samma som med mina stora barn i samma tid)
    Hjärtljud: 150 (sist 154)

Nästa besök är om exakt 1 månad :)
    Vet du vad du väntar för kön?
Svar på tråden Januaribebis 2012