• Fellis

Januaribebis 2012

har fått tid till läkaren klockan 19 ikväll, skönt. Hoppas det inte är värre än ligamenten eller nåt som sträckt sig eller så...

• Fellis

80% av graviditeten avklarad, 56 dagar kvar AAHHH GLÄDJERUS! :) Var på lundmyrs outlet utförsäljning idag och fyndade en napphållare, en body, ett par mjukisbyxor, och en kollege tröja, allt för 200 riksdaler :)

Känns som en bra dag idag :)

• Fellis
    Liina87 skrev 2011-11-10 14:10:02 följande:
    Är det fler än jag som känner sig ensam och övergiven? Liksom att folk slutar höra av sig när man är gravid?

www.Linapetite.blogspot.com
    Jag håller med dig.. finns inte en chans att någon hör av sig och vill hitta på något på helgerna... inte för att jag själv hade velat gå ut på krogen men det kunde vart trevligt att bli tillfrågad och ev. va med på en förfest.. Det känns faktiskt lite tungt, dock vet jag ju att jag själv kan höra av mig, vilket jag också försöker. men det handlar ju mkt om orken, plus att jag inte vill jaga människor?!

Men så har det absolut blivit sedan folk fick reda på att man blev gravid, vet inte om det är så att folk inte tycker att man är rolig längre eller att dem bara inte vet hur man ska "bete" sig. Jag är nämligen typ först i min umgängeskrets med barn så dem har inte hunnit blivit vanan än kanske.. men lite deppig kan man bli ibland av det :(
  • Fellis

Jag har haft SD nästan hela graviditeten, och trodde alla hade så, tills min syster sa att hon inte känt en ända sammandragning.. Som sagt allt är normal, och så länge SD inte gör ont ska det inte vara någon fara. Mina SD kommer utan förvarning och kan komma när som, även när jag sitter ligger, står, går :) hehe

V.34 idag :) Ikväll ska vi på föräldrar kurs, om föräldraskapet ska bli intressant!  SHIIIIT snart är vi verkligen föräldrar :)

• Fellis

Till mig har dem aldrig sagt vad bebis väger, ska dem göra det? ska jag fråga?

• Fellis
    elinson skrev 2011-11-28 09:28:45 följande:
    åh måste bara få klaga lite...
    Är så yr och det svartnar lite titt som tätt, frukosten är på väg upp igen vilken sekund som helst...

ja en trist morgon helt enkelt.

Någon fler som får blodtrycksfall titt som tätt och nästa svimmar?
    jag har så nästan varje dag sen några veckor tillbaka.. det är jätte jobbigt och finns tydligen ingenting att göra nåt åt förutom att försöka få i sig något direkt när man vaknar på morgonen (vilket inte hjälper mig heller)  Så trist men sant, bara att stå ut med :(
  • Fellis

Nu är det dags, om än lite tidigt så hoppas vi att allt går väl.

Vattnet gick i måndags natt och blir idag igångsatt klockan 09. Så bebis är här senast imorgon fredag... Splittrade känslor men så sjukt välkommet! <3

Går in i v.36 idag :)

Hoppas ni alla mår bra, uppdaterar när trollet kommit till stan :)      

• Fellis

Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram

• Fellis

Stort grattis till elingabriella... Hoppas ni alla tre mår toppen, och hoppas du återhämtar dig snabbt!

KRAM  

• Fellis

halojj alla! Har inte ritkgit hunnit läsa allt ni har skrivit, har haft fullt upp med lilla Adeline.. Har det kommit några fler bebisar?

Om ni vill fortsätta läsa om oss och vårt liv, kan ni följa oss på blogg.mama.nu/adeline

Ta hand om er och lycka till med era så bebbar.. Ska försöka gå in och läsa lite ibland, och sedan hoppas jag vi kan följas åt igen när alla bebbar pluppat ut :)

KRAMIS      

Svar på tråden Januaribebis 2012