Januaribebis 2012
har fått tid till läkaren klockan 19 ikväll, skönt. Hoppas det inte är värre än ligamenten eller nåt som sträckt sig eller så...
har fått tid till läkaren klockan 19 ikväll, skönt. Hoppas det inte är värre än ligamenten eller nåt som sträckt sig eller så...
v.32 
80% av graviditeten avklarad, 56 dagar kvar AAHHH GLÄDJERUS! :) Var på lundmyrs outlet utförsäljning idag och fyndade en napphållare, en body, ett par mjukisbyxor, och en kollege tröja, allt för 200 riksdaler :)
Känns som en bra dag idag :)
v.33 
Jag har haft SD nästan hela graviditeten, och trodde alla hade så, tills min syster sa att hon inte känt en ända sammandragning.. Som sagt allt är normal, och så länge SD inte gör ont ska det inte vara någon fara. Mina SD kommer utan förvarning och kan komma när som, även när jag sitter ligger, står, går :) hehe
V.34 idag :) Ikväll ska vi på föräldrar kurs, om föräldraskapet ska bli intressant! SHIIIIT snart är vi verkligen föräldrar :)
STORT grattis till lillkillen :)
Till mig har dem aldrig sagt vad bebis väger, ska dem göra det? ska jag fråga?
Går in i v.35 idag som jag längtar efter bebis :)
Nu är det dags, om än lite tidigt så hoppas vi att allt går väl.
Vattnet gick i måndags natt och blir idag igångsatt klockan 09. Så bebis är här senast imorgon fredag... Splittrade känslor men så sjukt välkommet! <3
Går in i v.36 idag :)
Hoppas ni alla mår bra, uppdaterar när trollet kommit till stan :)
Ledsen för sent inlägg, men i fredags morse klockan 02.21 föddes våran underbara dotter Adeline! Hon var 46 cm lång och vägde 2165 g. Allt har gått bra och vi alla mår bra. Idag får vi även komma hem ifrån BB. Lyckan är stor! Lucka till alla ni andra! Kram
V.35+0 föddes hon, 5 veckor för tidigt..
Har lagt upp första inlägget i fortsättningstråden :)
Stort grattis till elingabriella... Hoppas ni alla tre mår toppen, och hoppas du återhämtar dig snabbt!
KRAM
halojj alla! Har inte ritkgit hunnit läsa allt ni har skrivit, har haft fullt upp med lilla Adeline.. Har det kommit några fler bebisar?
Om ni vill fortsätta läsa om oss och vårt liv, kan ni följa oss på blogg.mama.nu/adeline
Ta hand om er och lycka till med era så bebbar.. Ska försöka gå in och läsa lite ibland, och sedan hoppas jag vi kan följas åt igen när alla bebbar pluppat ut :)
KRAMIS