Januaribebis 2012
en lite fråga: någon som gjort en kronisering och behövt sätta in/göra cerklage?
en lite fråga: någon som gjort en kronisering och behövt sätta in/göra cerklage?
Jag kommer nog också att gå i mamma grupp. Håller med de andra om att man kan gå dit och passar det inte en behöver man inte gå dit igen..
Tror framförallt att det kan vara skönt/bra om man inte känner flera som är mamma ledig samtidigt som en själv..
Men var och en gör ju som de själva vill :) Men man är ju inte bunden att gå dit om man en gång varit där!
Går in i v.26 idag :) bara 4 veckor kvar till nästa milstolpe V.30 :)
Går in i v.27 idag :)
v.28 tiden rullar på :) dock sjukling just nu så känns lite vemodigt och tråkigt och ligga hemma själv. Samtidigt väldigt skönt att kunna vila ut sig. Nästa helg är det flytt som gäller och då lär det ju inte bli en lugn stund :D
Hoppas ni alla mår bra!
Trevlig Helg!
Jag har testat flera olika viner, tycker dock ínte dem är så goda. Däremor finns det ett jordgubbs mosserande som är HUUUR gott som helst.. Och de där med alkoholen, skulle de finnsas nåt spår utav alkohol så är det så pass liten mängd så det inte påverkar, vare sig dig eller bebis, så drick på ;) hehe Hopppas du får en trevlig kväll!
v.29 :) i vecka kvar till nästa milstolpe :) Flytt i helgen, saker och ting rullar på nu :) Hoppas ni alla mår toppen!
v.30 idag... WIEEE vilken känsla :) Nu är det nedräkning på ritkgit.. :) :) :)
v.31 :) dock lite nere idag.. Har en sådan fruktansvärd smärta på vänster sida i magen.. som att jag har håll som aldrig släpper.. har inte kunnat sova i natt, sambon har fått vända mig i sängen då det gjort för ont för mig att lyckas vända mig själv :( har svårt att gå och allmänt vara.. någon annan som vart med om detta, försökt ringa bm men hon ringer inte tillbaka... annars är allt bra, bara jag kunde få slippa denna smärta och få sova lite!