Januaribebis 2012
Haft riktigt mycket sd nu i 2 dagar, dock inga som gör jätte ont.
Haft någon som kännts lite mer.
Börjar bli lite jobbigt när magen är stenhård hela tiden och man knappt kan röra sig..
Haft riktigt mycket sd nu i 2 dagar, dock inga som gör jätte ont.
Haft någon som kännts lite mer.
Börjar bli lite jobbigt när magen är stenhård hela tiden och man knappt kan röra sig..
Imorgon är det dax för ytterligare ett besök hos SMV för en mätning av fostervatten,
håller mina tummar för att det ska vara bra fortfarande.
Börjar bli tröttsamt att springa där fram&tillbaka men vad gör man inte för knoddas.
Någon annan som upplever att dom är "trötta" i magen,
vet inte riktigt hur jag ska förklara men av alla sd jag har haft nu konstant
i 3-4 dagar så känns magen trött, som att den inte orkar riktigt.
Åkte upp till FL tidigare idag, efter riktigt jobbiga smärtor i ryggslutet och SD,
fick veta att jag är öppen lite mer än 1 cm, så nu får jag vänta och vänta.
Fick med mig sömntabletter hem och läste lite på fass och janusinfo
och man ska helst inte äta dom så jag avstår och surar lite....
Imorgon är det dags för en kontroll på SMV igen, och jag HOPPAS att jag öppnat mig mera nu!
ska dessutom disskutera igångsättning eftersom jag verkligen inte orkar mer,
och då menar jag verkligen det. Grinar varje dag för att det är så jobbigt just nu..
Nu vill jag inte bli igångsatt bara för att, utan jag har ganska stora själ.
Många kanske tycker man ska kunna stå ut dom 18 dagar som är kvar men jag gör verkligen inte det.
har en sjuk bebis i magen, visserligen inget dödsallvarigt men som jag tror skulle må bättre av att få komma ut
och kunna opereras och behandlas utanför.
Ojoj tjejer! På måndag ska jag bli mamma och få träffa min prins!!
Läkaren ville sätta igång mig då så jag behövde inte ens fråga.. :D
Cia80:
Grattis!Jag verkar oxå kunna få igångsättning då, va inte alls något problem, kunde nästan fått det idag men väntar. Har du havandeskapsförgiftning?
Ååh jag har fått ett problem, fick ju veta i onsdags att jag skulle bli igångsatt
och har nu försökt få tag på min BM för att få papprena därifrån
men hon är som vanligt omöjlig att få tag på, och på måndag hinner jag ju inte då jag ska vara
där kl 08.00.... *suck suck*
Skulle ju vara oerhört skönt att få sova lite nu dagarna innan förlossningen, men dock tycker inte min kropp det...Hud som kliar satan, fötter stora som elefanter och som känns som att dom blivit klivna på av elefanter, och massa andra små gnälliga saker! Men snart är det Måndag, för trösta mig med det.
Mindre än 24 timmar kvar!!!
nervösast i världen!