Inlägg från: syntetica |Visa alla inlägg
  • syntetica

Januaribebis 2012

minjalin skrev 2011-11-24 19:28:25 följande:
    Sätter upp benet mot badkarskanten bara så är det inga problem :) Men att håla ordning på pubishåret börjar bli tajt men än så länge går det. Mitt växer gärna ovanför troskanten om man inte håller efter det så rakar gärna ner en bit och även längs med bikinilinjen. I värsta fall får jag väl be sambon om hjälp xD förra grav sket jag i den delen men denna gången vill jag hålla efter det. Men benen var inga problem förra grav heller även om det var liiite jobbigt sista veckorna men då var jag större än jag är nu. Tycker nästan min mage börjar kännas liten så är lite nojig, men ska till bm nästa vecka på fredag så vi får se hur det ser ut då. Ska ta bild imorn också och jämföra med för 2 veckor sedan så förhoppningsvis ser jag skillnad då.
    Tycker luften tar slut efter ett tag när jag står så, sen börjar jag gärna må illa. 
    Antingen har jag världens kortaste armar eller så gör jag bara fel ;)

Bikinilinjen är också ett problem, men sen hittade jag lösningen, en stor spegel ;)  
  • syntetica
    Moniqe1979 skrev 2011-11-24 20:08:25 följande:
    Gett upp och köpt weet på sprayburk. sen ahr lyckligtvis sonen en rätt hög pall till hanfatet helt i plast så sitter på den i duschen då har det gått bra att nå ner... tycker det är värre att lyckas klippa tånaglarna
    Funkar den? 
  • syntetica
    Moniqe1979 skrev 2011-11-24 21:55:33 följande:
    Japp  men man bahöver ju fortfarande  "skrapa" bort skummet med en spattel så ner måste man men håller längre än att raka...  överskrider man behandlings tiden rejält (vilket man ju inte sjkall) så räcker det med att duscha bort....
    jag tror jag helt enkelt får vara hårig :(
  • syntetica

Idag är det inge roligt igen, sånna Sd med milnandevärk i ryggen och tryck i svanskotan... 
    Fyfan 

• syntetica

Har märkt att när jag ute och typ går till affären 
    så drar det gärna inne i  muffen =/ 

• syntetica

Ibland tror man att man orkar mer än vad man gör,
    nyss gjort klart en dubbelsats med lussebullar och nu står en dubbelsats med bulldeg
    på jäsning som också ska orkas baka idag..
    Och sen får jag ju inte glömma att jag lovade att baka bröd också..
    Ojoj ryggen säger redan ajaj 

• syntetica
    elinson skrev 2011-11-26 22:26:35 följande:
    har rört ihop 1,8kg pepparkaks deg... mmm cravings på pepparkaksdeg. Undrar hur mycket som kommer finnas kvar när den ska bakas ut imorn?

Nu börjar det verkligen närma sig! Magen växer så det syns varje dag tycker jag och det blir svårare och svårare att knyta skorna. Nån fler som är lite less och vill ha tillbaka sin kropp?  
    *vinkar glatt* Jag vill veeerkligen ha tillbaka min kropp, helst nyss.
    Jag orkar verkligen inte vara gravid längre, 49 j*vla dagar kvar och det känns som jag
    vill börja gråta varje dag... Alla som säger att det är himla underbart att vara gravid
    vill jag också passa på att ge en stor fot där bak... 
  • syntetica

Vi ska också på UL imorgon, och hoppas den lille inte kniper så vi kan få ett säkrare svar på vad som 
    ligger där inne :) 

• syntetica
    elingabriella skrev 2011-11-27 18:17:39 följande:
    Lycka till!

Vi ska också på UL imorgon :) Så himla skoj att se vår lillprins och även spännande att se om moderkakan flyttat upp sig eller om det blir snitt...
    Lycka till! Hoppas allt ser bra ut :)
  • syntetica

Idag får jag veta vad den lilla beräknas väga, och sen om vätskan ur njurarna har försvunnit =/ 

Svar på tråden Januaribebis 2012