• MissT

Januaribebis 2012

Syoss skrev 2011-08-23 13:41:23 följande:

Japp, det är på fredag :) nervositeten blir allt större...
    Stämmer bra att jag är värmlänning, Grumsing och din granne t.o.m ;) Hittills har jag velat vara lite anonym men det är väl dags att "outa" sig nu :)

Roligt att vi är ett par värmlänningar Jag bor dock i Karlstad men besöker Grums lite då och då.........
    Lycka till på ditt RUL! 
  • MissT
    mia1986 skrev 2011-08-24 09:25:25 följande:
    Nu är jag nyss hemkommen från ul allt såg jättefint ut . Bebis sov och sög på tummen bf 19/1

Stort grattis
  • MissT
    MaHo89 skrev 2011-08-24 10:56:26 följande:
    Något var fel. Vad vet vi inte. Ska till smvc imorgon på nus men fy fan för detta.
    Hon sa att benen var för korta för v 19+1 och snarare var som de skulle vara v 15 men huvudmåttet stämde med 19+1. Jag fattar just nu ingenting då de för två veckor sen (v 17) mätte och då såg det bra ut både huvud och ben
    Håller tummarna för att det inte är någon fara utan att allt ser bra ut i morgon.
  • MissT

MaHo så ledsen för er skull Beklagar! Ta hand om er! Massor med styrkekramar {#emotions_dlg.flower}

• MissT
    LillaEko skrev 2011-08-26 08:38:17 följande:
    V 22 idag, 18 veckor kvar...har börjat nedräkningen ;)
    Härligt Jag går in i v 21 idag......
  • MissT
    LillaEko skrev 2011-08-29 14:11:49 följande:
    Jag köpte de första kläderna i helgen på kappahl. En body, en supersöt grårandig stickad byxdress, söta små tofflor och en matchande mössa med söta små öron :)
    Åhh är kläderna från serien newbie??? Var och spanade på en stickad byxdress, tofflor och lite annat förra veckan ur den servien. Men det blev en ramdig body, byxor och strumpor så länge
  • MissT

Fyndade vagn i helgen........ En svart Teutonia Mistral med mjuklift, åkpåse, fotsack, regnskydd och skötväska för 700 kr. Hade tänkt vänta men när jag hittade denna på blocket slog vi till

Svar på tråden Januaribebis 2012