Januaribebis 2012
Sen blev det även en sväng in på kappahl, hade 25% på valfritt barnplagg + 25% på byxor.
Så blev ett par vita fina newbie byxor till den lill* och ett tvåpack pyjamasar i str 50/56.
Så mysigt att få handla lite ibland =)
För oss blir det en varm och go åkpåse i vagnen med en gång. Det har vi kört till de andra barnen (födda i okt) från födseln och det har varit smidigt eftersom de då inte behöver ha så jätte varma kläder på sig och mina har alltid gillat att sova mycket ute i vagn.
Missable vad skönt att allt såg bra ut!
Nya mamman grattis till prinsessan
Vilken härlig bild! Vad lyxigt det låter med babylådan
en sådan skulle jag också vilka ha/få.
Jag ska antagligen till Ullared i november. Det ser jag fram emot, har aldrig varit där. Hoppas bara att foglossningen vill sammarbeta med mig så jag orkar ta mig runt.
Min hade också en lugnare period men är nu igång igen tack och lov. Det verkar gå lite upp och ner........
Jag blir också orolig när det är lugnt i magen.
Har märkt att ju mer jag är på fötterna och rör mig desto lugnare är pyret och sedan när jag sitter eller ligger still längre perioder (ofta på föreläsning eller när jag ska sova) så röjer hon järnet där inne
Jag sover också dåligt och drömmer sjukt mycket och konstiga drömmar.
Häromnatten drömde jag om Robin Hood och Marion som var fast under jorden och fick tillbringa dagarna med att röra i en stor underjordisk gryta i marken och en annan natt om vampyrer, både de från Twilight filmerna och de från Highschool musical (???) var vampyrer tillsammans. Har även drömt om min kommande förlossning, ena gången hade jag en barnmorska och hennes mamma till hjälp iklädda varsin bikini för det tyckte att det var så varmt och en annan gång låg jag på en fyra-sal och skulle föda men så fick jag ta hand om ett barn som skulle till tandläkaren därinne mitt under min förlossning och det kom byggnadsarbetare som skulle laga en toalett på rummet just när jag satt därinne med pojken och kollade hans tänder.......
Min fösta är född BF+1, hon vägde 3490g och den andra BF-6 och vägde 2905g. Hoppas att trean väger någonstans mittemellan. Tyckte det var stor skillnad att föda fram nr1 och 2 storleksmässigt så rt 3 får gärna komma ut lite tidigare och inte vara allt för stor. Har större SF mått än så länge med trean änmed de två tidigare men det behöver ju inte betyda att bebisen blir större. Det återstår att se
Idag ska jag till sjukgymnast angående min foglossning....får se vad hon säger.