Januaribebis 2012
Juste det, ska skicka in moderskapsintyget ja
Juste det, ska skicka in moderskapsintyget ja
När va det man skulle ansöka om föräldrapenning? Pluggar heltid fram till förslossningen. Har glömt hur det där fungerar, va bättre på det me 1:a barnet
Men man måste ju fylla i ansökningsblanketterna, när jag man det senast?
Älskar bytardagar me, varit på 2 st redan nu i höst, ska på en annan nu på lördag, massa fina bebiskläder, polarn och annat fint för löjliga summor
Kände lillen Hicka
Vår son i magen kommer troligtvis heta Emmet, men mannen vill inte att vi säger det så mycket, han vill vänta tills han kommer, han är inte 100:a på namnet men har inte kommit på nåt bättre
I Örebro kommun behöver man bara göra glokosbehandling om man har socker över en viss nivå eller är väldigt överviktig. Tokigt nog har jag med de två andra druckit typ julmust eller juice innan jag gått till mvc och då testats och haft högt, värsta jag vet det där. Denna gång vågar jag knappt äta nåt innan, sluppit hittils
Jag har börjat vanka som en tant nu, fogar och allt orkar inte gå alltför mycket
Fick hem våran Urban Jungle idag från blocket, sååå nöjd!
Oj längesen jag va inne.
7 veckor kvar nu, hej och hå, stor som ett hus. Skulle ha praktik nu i 5 veckor på en skola, orkade inte riktigt me. Kan sova hela dagarna
Haft lite lågt hb, hoppas det gått upp. Spänd sammandragnings-mage såfort man går lite för fort
Ont i fogarna på insidan av låren ![]()
Längtar efter lilla gubben, han hade huvudet neråt men va ej fixerad än. Höga hjärtljud för att va en kille ![]()
Har fått hem min Urban Jungle, begagnad från blocket, supernöjd. Ska köpa åkpåse och skötbord, skoj.
Går det bra för er alla?
Har ni oxå mycket sammandragningar såfort ni anstränger er?