• Jamirl

Januaribebis 2012

Fler med mycket sammandragingar, mina korta promenader till affären eller hemmafix gör så att det spänner åt:
    Jag har oxå fått lägre immunförsvar, hosta och förkylning satt kvar mycket längre.

• Jamirl

Beställt en villervalla åkpåse idag till vagnen, blir fint men trångt i Urban liggdelen , börjar närma sig. Lillen hickar i min mage just nu Jag är fortfarande osäker på hur jag ska göra med ammningen.....valet och kvalet. Nån som inte ska amma? Har haft tufft med de andra,

• Jamirl

SFHelen: Oj, lille killen! Härligt att han mår så bra och klarar sig så bra trots att han var liten!
    Förstår att du saknar de andra barnen, skulle jag me, man vill visa lillen för dem. Hoppas att du slipper deppighet, det är verkligen vanligt numera, hade endel med första. Kram

• Jamirl

Bakat julgodsis hela dagen med kompisar och barnen, jag som varit så slut i kroppen är glad att jag orkade greja hela dagen, kul.
    Ni har alltså börjat tvätta kläderna redan? Tror jag gjorde det såhär tidigt me första me, men tänkte nu att de kanske hinner bli sunkiga tills om 6 veckor...
    Min bim trodde att gubben väger 3 kg redan Blir en stor en

• Jamirl

ames:
    Ja, jag förstår att du tvättar. Jag måste skaffa en byrå som jag får plats med alla hans kläder i, men ska börja tvätta. Fick hem fina åkpåsen idag på posten, ska stoppa den i tvätten så är den klar me

Vet att jag med första satt upp spjälsängen redan vid denna tidpunkt, bäddat och allt, fick tvätta om lakanen Nån annan som redan gjort det? Kanske ska göra det om 3 veckor, då är det 3 veckor kvar
    Går in i v 35 imorgon, sååååå mysigt!! Ska till Ikea med mina 2 andra kottar imorgon och köpa skötbords grejer och lite lakan.

• Jamirl

Mitt.tangetbord.är.lite.trasigt.därav.alla.punkter!Denna.graviditet.är.så.tung.på.ett.helt.annat.sätt.Orkar.knappt.med.någonting.liten.ansträngning.så.är.jag.helt.slut.Stackars.barnen!De.undrar.varför.mamma.gråter,känsligare.än.någonsin.tidigare.Så.mycket.nu.Vore.en.fin.julklapp.om.han.ville.kika.ut.nån.vecka.innan

• Jamirl

Hur går det därute? Va längesedan jag kikade in.
    Jag har sammandragningar konstant, såfort jag står och går, haft det bra länge nu. Håller på och övar inför julkonsert jag ska sjunga på i helgen, två stora föreställningar, ni må tro att magen är stenhård och fötterna värker efteråt
    Spydde förra veckan och idag...vet inte vad det är för lustigt nu på slutet, inte mått så illa ibörjan av graviditeterna.
    För mig att böja sig nuförtiden är tar ju så mycket på krafterna att jag måste sitta och andas ut efteråt typ jag är gigantisk, så stor ballong som bara sticker ut... kan inte sitta rätt upp heller då den är så hård och stor ja, man ser allt bra rolig ut! 19 dagar kvar nu! Skulle vilja att han kikar ut NU!

• Jamirl

SFHelen: Wow va underbart att höra att allt gått bra!

Svar på tråden Januaribebis 2012