• Sapato

Januaribebis 2012

Nu kände sambon första sparkarna(v.20) hihi.. Jag själv har känt i flera veckor
    Mysigt.
    På Onsdag är det rul. Vilka fler hade då?? Vet att det var några av er..

• Sapato
    Jämthund skrev 2011-08-30 08:47:19 följande:
    Jag har oxå RUL imorgon. Har börjat drömma om det. Försöker att inte tänka på det... Jag vill inte gå hela dagen och ha ont i magen och vara nervös..
    Nej, usch. Vi har RUL sent på em också så man ska gå hela dagen och oroa sig
  • Sapato
    Carolaj83 skrev 2011-08-30 16:33:16 följande:
    tack

någon här som tänkte gå på underbara barn mässan i sthlm i oktober? 
    Jag tänkte försöka ta mig till mässan.
    Ska se om jag kan få tag på gratis biljetter men annars såg jag något erbjudande på coop som jag ska kolla upp.
    Ska du gå?
  • Sapato
    Sapato skrev 2011-08-30 16:57:43 följande:
    Jag tänkte försöka ta mig till mässan.
    Ska se om jag kan få tag på gratis biljetter men annars såg jag något erbjudande på coop som jag ska kolla upp.
    Ska du gå?
    fast nu såg jag att biljetten in kostar 140kr. Fick för mig att den var mycket dyrare
    Så går nog i vilket fall!
  • Sapato
    roxylady skrev 2011-08-30 17:10:12 följande:
    Var på mitt RUL idag och allt såg så bra ut så! Känns bra! Dock låg bebisen så ihopkrullad att det var svårt att se först så vi fick lov att hålla på rätt länge innan de kunde se allt hihi! Vi gissar på att det är en kille faktiskt! Blev framåtflyttad ett par dagar så nu är man beräknad till 27/1! :) Känns skönt att ha detta överstökat!
    Härligt att höra
  • Sapato

RUL i eftermiddag. Är nervös som sjutton
    Tur jag har mkt på jobbet så dagen går lite fortare!!

• Sapato

RUL gick toppen här också. En liten grabb till
    Blev flyttad från 19+2 till 20+4 så 13jan är nytt bf!!

• Sapato

Tror så länge man kommunicerar med sin partner och är lyhörd så klarar man allt

Vi ska också köpa hus alt. STOR lägenhet centralt inom några år. Men vi flyttade för 3år sen för att kunna bo i massa år så större än vi har nu får vänta, får plats med 2 barn max 3 här och fler än så ska vi inte ha.

Idag ska jag in till city och kolla ny säng till sonen och börja kika på bebiskläder. Mest troligt får vi en till kille och har i princip allt kvar från sonen som är 5.5år nu
    Men lite nytt blir det så klart!!

Svar på tråden Januaribebis 2012