• cabrera

Januaribebis 2012

jo dom gör ju det.. har du provat prostafen? De hjälper mig lite iaf :)

• cabrera

jag har hört att ingefära ska hjälpa mot illamåendet..någon som har testat det??

• cabrera
    minneli skrev 2011-05-17 18:35:19 följande:
    Det lutar nog åt att jag köper det imorgon!

Nu ska vi åka och berätta för mina föräldrar.... =D
    ååh va kul :)
  • cabrera
    TAN skrev 2011-05-17 18:43:21 följande:
    hej! FÅr jag vara med=) plussade idag på bim-1 befinner mig nog i vecka 4 tror jag... BF 24 januari! har ni kunnat slappna av ännu med tanke på missfallsrisken i början??
    Halloj :) nja ja kan nog inte vara lugnt förrän i v 13 men jag har 2ma i bagaget oxå så lite orolig är man ju..
  • cabrera
    87ida skrev 2011-05-17 22:32:28 följande:
    Hej allihopa! Shit vad mycket som hänt sen sist jag kikade in här, både tråkiga och roliga saker.. Jag beklagar så hemskt mycket till er som fått tidiga missfall osv, tänker på er! Och till er som nyss plussat eller sett det lilla pyret på ultrald: grattis! Själv går man in i vecka 7 på torsdag så är nu i 5+5 tiden går sååå sakta. Har dock inget illamående alls, bara ömma tuttar och lite värk i magen ibland. Får hoppas de håller i sig någon som förresten vet i vilken vecka man kam kolla kön med ultraljud?
    v18
  • cabrera
    Västeråsmamman skrev 2011-05-17 23:05:39 följande:
    Jag blöder en hel del men har inte ont.
    Blödde massos första grav plus när jag väntade tvillingarna. Hade jag bott i sthlm hade jag åkt till gynakuten men nu får man vänta och hoppas att det slutar strax.
    Håller tummarna att det inte är någon fara
  • cabrera

vecka 6+0 idag.. Mår hur illa som hellst!!! Har sea bands på mej men tycker inte dom hjälper alls :( Och mina prostafen är slut såklart! Längtar tills VUL nästa fredag för att se hur de går med tanke på att jag har 2 MF i bagaget :(

• cabrera

Ojojoj paaaaniiiik har precis fått en brun/rosa flytning ... :S Kan de vara missfall på G vad tror ni??

• cabrera
    Mysgosmys skrev 2011-05-21 21:11:04 följande:
    Hoppas inte det, vilken vecka är du i?
    6+1 .... :(
  • cabrera
    Mysgosmys skrev 2011-05-21 21:25:25 följande:
    Det är ju vanligt att man får en blödning mellan vecka 6-8 har jag läst, så det är ju inte säkert att det är nåt..
    Jag letar febrilt efter sidor som säger att det kan gå bra även fast man blöder i v9 som jag gör nu, men hittar bara mellan 6-8...

Men jag hade en rosa flytning i v6 eller v7 och det var ingt mer sen, så kommer det inget mer så är det nog lugnt :P

Själv har jag blödigt i 3 dagar nu brunt/rosa, men nu ikväll blev det rött och lite mer så nu har jag tampong i.. ingen smärta dock, men känner mig inte gravid längre så tror det är missfall här.. :( 
    Får väl helt enkelt vänta o se då.. Åh va jobbigt.. håller tummarna att de inte är någon fara iaf! Det är ju så svårt o veta har googlar som en tok o alla har ju sina olika historier..en tjej blödde tills v 14 men allt var normalt.. Så man vet ju aldrig egentligen...
Svar på tråden Januaribebis 2012