Januaribebis 2012
V 6+3 idag tror jag .. :) VUL på fredag hoppas jag får se ett tickande hjärta!! Idag är första dagen jag mår BRA har mått extremt illa i 10dagar så de känns bra :)
V 6+3 idag tror jag .. :) VUL på fredag hoppas jag får se ett tickande hjärta!! Idag är första dagen jag mår BRA har mått extremt illa i 10dagar så de känns bra :)
Hejhej har inte skrivit på ett bra tag har varit orolig för mina brun/rosa flytningar.. Men har precis varit på vul och fick se hjärtat slå så det känns hur bra som helst :) Får komma tillbaks om 2 veckor för att inte behöva vara orolig.. =)
Jag gjorde vul i fredags då var jag i v 9+4 och fick se armar o ben.. en liten mini bebis.. Hon sa även att allt såg bra ut och att vi inte ska oroa oss för missfall.. men fick en till tid den 27e då jag är i vecka 12 :) Fick även lergigan utskrivet då mitt illamående förstör min vardag :(
Hur mår ni andra?

okej tack =)
Jag är i v 15 (14+3) och kräks fortfarande :( gjorde vul i måndags och fick se en mini bebis men jag har absolut ingen mage än.. Är de normalt :S
Haha jag har mått illa sen v6 och räkna dagarna tills v 12 men än har de inte gått över :( aa de är första barnet.. Skönt att höra