• cabrera

Januaribebis 2012

Är det bara jag som är i v 16 och kräks fortfarande :(

• cabrera
    GoodEnough mom skrev 2011-07-24 13:34:20 följande:
    Nej då, du är inte ensam! Jag kräks med trots Lergigan Comp. Är i vecka 15+6. Så jäkla jobbigt. Hoppas det blir bra snart.
    Detsamma =)
  • cabrera
    Västeråsmamman skrev 2011-08-04 15:56:36 följande:
    Är det någon i stockholmstrakten som funderar på att göra ul på tittut? Blev lite avis när jag såg den fina 3d bilden som ngn lade upp igår. Mina bilder är så suddiga..
    jag ska göra ul på tittut.. Men inte förrän vecka 26..
  • cabrera

Har varit på rul idag och allt såg bra ut.. Flyttade mej från 11 januari till 14e och det blir en flicka 

• cabrera

Är i v 18 (17+5) o i förregår började lill tjejen o sparka.. Så grymt underbart

• cabrera
    bebismys2011 skrev 2011-08-12 11:09:57 följande:
    I navel höjd?
    till vänster i navel höjd :)
  • cabrera

Var med om något riktigt obehagligt idag :S Var på H&M med min pojkvän idag o hade lite huvudvärk..sen helt från ingenstans börja jag svettas och blev snurrig och fick svårt att andas o jag kände hur hårt hjärtat började slå.. trodde jag skulle behöva lägga mej på golvet påvägen ut därifrån.. Mådde lika dåligt på hemresan också..Har vilat en stund nu men de var hur läskigt som helst .. Är helt slut nu :(

• cabrera
    GoodEnough mom skrev 2011-08-16 19:58:40 följande:
    Det var inte så att blodsockernivån sjönk för snabbt.. Jag har problem med det i vanliga fall och måste äta mycket ofta om jag är iväg. Nu under graviditeten så har det blivit värre, och det är precis som du skriver plus att jag blir skakig. Hoppas du slipper må så fler gånger, det är jätte jobbigt.
    Jag vet inte riktigt vad som hände.. Hade ju fikat 30 min innan också..
Svar på tråden Januaribebis 2012