Januaribebis 2012
Sandy87 härligt att höra att allt var bra på vul:)
MissT vilken solskenshistoria, det är en riktig kämpe du bär på där inne :)
Sandy87 härligt att höra att allt var bra på vul:)
MissT vilken solskenshistoria, det är en riktig kämpe du bär på där inne :)
hallo...
Blir så arg när jag läser om dem de inte gått vägen för! *stykekramar*
Vet inte om jag skrev det sist jag varit på VUL men blev backade en vecka, så nu är beräknat bf 7 Jan istället. Lite skönt faktiskt
Så nu är jag i v 11 (10+3) Nytt UL bokat till den 23/6 ska då vara i 11+5 LÄNGTAR!!!
Känner mig trött och det sticker och drar i livmodern ibland,
och brösten ömmar när jag tar av mig bhn på kvällen. Annars ganska lugnt.
Har varit på Sweden Rock Festival i helgen, kul som fasen men behövde många "power naps" för att orka med, tur att de som drack tog lika många
Men hormonrubbninga kan man lätt säga att jag har.
Somnade i lördags vaknade efter 20 min och drömt en "mardröm" och grät
och grät hysteriskt i 30 min innan jag kunde försöka somna om
Värsta är att jag i samma sekund jag vaknade inte kom ihåg vad jag drömt, men vet att det var nått fjantigt...
Under dagen igår grät jag åt allt i princip. Zappade på tv och kom in på bingolotto precis när dem överraskade Lotta med hennes körlsget team och tårarna sprutade....HALLÅ LIKSOM!!! :-P
När vi krupit ner för att sova igår fick jag ett skrattanfall helt från ingenstans för att mitt i ett skratt vändaoch jag grät hysterikst i ca 20 min igen....Tror seriöst att jag håller på att bli galen :-S
Kramar
Ser att ni pratat om en konstig fladdrande bubblande känsla i tjejmagen, det har jag med kännt en gång när jag precis som ni satt framåtlutad och en gång när jag låg på sidan typ i fosterställning, har aldrig kännt nått sånt innan :p
hej hej!
Nu närmar vi oss vårt andra UL med stormsteg. Är hur nervös som
helst att nått ska gått fel med den lill* i magen :/ Har ju varit dunderförkyld i en vecka med jätte svår hosta, men hoppas inte bebis tar skada av det.
Men på torsdag får vi se...
Kramar

HOLYCRAP!!! hjärtat i halsgropen...
Nu ringde dem från gynmottagnigen och bokade om min tid för UL tills imorgon istället för på torsdag så om ca 24h ska vi få titta på den lill* i magen
Tårarna bara sprutar :-P
Å vad härligt att få se den lille!
så glad jag har angelsounden och hört hjärtat för här får vi vänta till rul.
Idag har jag varit på VUL, är i vecka 10+3 och bebisen var 40 mm (normalt enligt henne) och hjärtat slog så fint!
Fick en bild också så jag kunde mms:a till min man som jobbar utomlands i 8 veckor till! Jätteskönt att få se, det har ju huggit så mycket i magen så jag har varit orolig, hon trodde det nog var tarmarna eller möjligtvis foglossning, men inget att oroa sig för! Skönt, nu kanske man kan njuta lite mer!
Jag hade bokat ultraljud privat och det kostade 270 kr. Det var ju inte alls så farligt som jag först trodde!
Synd Liiv, att du bor så långt bort utan någon privat mottagning....lider med dig! Hoppas verkligen allt går bra!