Januaribebis 2012
*pjjuuu* hemma från vul. Bebis växer mår bra hjärtat hade 4kamrar och bultade så fint så! :) blev framflyttad 3dagar så nytt bf igen 4/2-2012 är det nu! Är sååå lycklig! :)
*pjjuuu* hemma från vul. Bebis växer mår bra hjärtat hade 4kamrar och bultade så fint så! :) blev framflyttad 3dagar så nytt bf igen 4/2-2012 är det nu! Är sååå lycklig! :)
för min del har den betytt så mkt då man kan ta fram den få höra hjärtat lit snabbt och sen känna sig lugn. efter 4 mf så är man lite nojjig ![]()
och jag har använt den på dom andra och inga fel på dom för det
och när man kommit till vecka 11-12 är ju bäbisen färdig bildad och då kan den ju inte orsaka nått.
MaHo89 - Hur har det gått för Er?
Hej alla ni underbara!!
Grattis till alla ul och buffar!!!
Är på semester uppe på fjället mellan Ångermanland och Jämtland och hade massor att läsa igen, tog nästan 2 timmar
Var på rul den12 juli och allt såg bra ut men var lite tidigt för att se allt dem ville se. Men blev flyttad till 1e januari igen så nu är vi tillbaka på ruta ett. Men bebis sprattlade å hickade, hjärtat såg fint ut och både magsäck å urinblåsan såg hon, såååå mysigt! Men ny tid den 4 augusti, spännande!!!
Har känt den Lill* nån gång då å då men längtar tills man känner mer
Kramar från oss!
Nu har vi varit på RUL allt såg jättebra ut och den lill* mår kanon där h*n ligger :) vinkade å sprattlade för mamma och pappa så himla lyckliga vi är!! :)
Nytt och definitivt BF med 7 januari så vi fick lite marginal :)
Jag fick oxå veta på vårt RUL att moderkakan ligger i framvägg men hon trodde att även jag skulle känna om ett par tre veckor :) går in i v 19 imorgon. Lääääängtar som en tok