Januaribebis 2012
Jag hoppar in här om det är ok. Gravid med BF 14 januari 2012 enligt vul. Har fem pojkar och väntar nu nummer sex som säkert också är en pojke.
Hej gänget & glad midsommar! :)
Tiden går såå långsamt just nu. Är i vecka 9+4 och jag mår som skräp. Sover konstant och mår illa under arbetstid då jag är vaken. Igår kräktes jag som en galning på jobbet. :S
Men - nästa vecka på torsdag är det vår tur att gå på vårt första UL och se så att allt står rätt till med pyret. Tänk om något är knas och jag mår såhär dåligt helt i onödan. Snacka om att oroa sig...
Ikväll kommer vi kanske att bli avslöjade av våra kära vänner. Det är inte normalt för mig att stå över snapsen och istället baxa med mig alkoholfri öl. :P "Jag kör och behöver en vit månad", är vår plan. Är vääääldigt tveksam till om de kommer att köpa det. :)
Hoppas ni får en härlig dag och kväll! I Stockholm skiner solen iaf!
Jag lyckades faktiskt också hålla det hemligt igår. Firade med barnfamiljer, så det var inte såå konstigt att någon i varje par körde bil. 8)
Själv har jag varit ute på förmiddagsjogg för första gången på många veckor nu, trots sen timme igår. Kändes skönt och jag mår inte riktigt lika illa idag som jag brukar. Det kanske har vänt?! :D
Nu behöver jag lite råd av er tjejer. Är i vecka 10 nu och trodde mitt illamående hade dämpats en aning eftersom slutet av förra veckan var helt ok. Idag mår jag så illa att jag knappt vet vad jag heter och jag får ingenting gjort på jobbet. Kräks inte som tur är men det är inte långt ifrån. Jag hade inte tänkt att berätta för min chef förrän efter vecka 12-13, när vi gjort KUB men jag funderar på om det är oundvikligt.
Hur hade ni gjort?
Min chef vet om att vi planerar barn då jag var tvungen att berätta om mitt utomkveds eftersom jag blev inlagd på sjukhus.
Mitt illamåendet har lagt sig och inskrivningen gick jättebra. Allt börjar kännas VERKLIGT, tro det eller ej. Vi fick en väldigt rar BM och det känns guld! På fredag har vi tid för UL på förmiddagen (då vi också går in i vecka 12) och sedan tar jag och min sambo semester juli ut. Gissa om jag längtar!