Januaribebis 2012
GAH. Imorgon efter lunch ska vi på vårt första UL och se om det finns nåt litet liv inne i magen. Jag är nervös, otålig och förväntansfull. Hoppas hoppas hoppas att allt är okej med pyret!!!!!
GAH. Imorgon efter lunch ska vi på vårt första UL och se om det finns nåt litet liv inne i magen. Jag är nervös, otålig och förväntansfull. Hoppas hoppas hoppas att allt är okej med pyret!!!!!
Åh, Liiv - jag beklagar verkligen. :( Så fruktansvärt jobbigt. Rå om varandra nu!
Jag var på UL i torsdags och blev tillbakaflyttad till v9+3, men det var skönt att se hjärtat picka på vår lilla jordnöt och höra att allt ser normalt ut. Jag har inte inbillat mig! Skum känsla...
Tänkte berätta på jobbet innan semestrarna, men när vi inte har kommit så långt så låter jag bli till efter (eller tills jag ser att min mage inte går att dölja, men den är obefintlig än så länge).
Dags för lite frulle. Snart kommer bästis med son och då blir det Grönan för hela slanten! :D
Hoppas att magen kan hålla sig liten tills vecka 17, för då träffar jag min chef nästa gång efter semestern och jag har inte sagt nåt än.... :O
Återigen illamående på morgonen. Idag beror det dock på det vansinnesdåd som drabbat Norge och inte på peanut. :( Ska orka skratta och busa hela dagen på Grönan med mina fyra syskonbarn - vet inte hur det ska gå till just nu.
Vi har en Audi A6 kombi sedan ett år tillbaka. Skämtade om att den var framtidssäker och nu står vi här och väntar tillökning. :D Byter till en nyare modell om två år, men har helt kärat ner oss i audi. :) Stor, mycket kraft och slickar vägen i kurvorna. Såå nöjd!
Börjar fundera på det här med när man ska berätta för chefen om att man ska hem i Januari?
Vet att någon skrev om det här för någon månad sedan men minns inte.. Börjar fundera på om det kanske är för tidigt nu? Är i v15(14+1) idag. Och jag har ju sett i 12+6 att våran lill* lever och mår bra så mkt vi kunde se i alla fall.
lillbumbin - Åå, jag skulle få ett psykbryt på min man om han gjorde så. Hoppas du kan förklara för honom att ni måste ha en enad front för att det ska funka (och att det sjunker in). :/
Har hållit mig borta ett tag härifrån, då det varit supermycket med annat, men veckorna tickar ju på. På onsdag nästa vecka ska vi på RUL och det ska bli superspännande! :)
Hur som helst har jag fått mage nu. Trodde att jag skulle känna "äntligen!", men icke. Jag känner mig bara tjock och ful. Vet att man inte får känna så, men jag gör det ändå. Blir det bättre när magen blir ännu större kanske?
MaHo89: Men fy, det finns inga ord. :(
Angående migrän så har jag haft ett par duktigt kraftiga anfall, utan att ha huvudvärk nånsin i vanliga fall. Det verkar dock ha slutat med de två gångerna (kunde inte göra ett skvatt utan bara låg och kved under ett täcke). Peppar peppar! Har hört att det kan bero på järnbrist?!