Januaribebis 2012
www.viforaldrar.se/babypaketet/ vet inte vad det e man anmälde mig till den nyss
www.viforaldrar.se/babypaketet/ vet inte vad det e man anmälde mig till den nyss
Har lagt upp några bilder i mitt galleri på saker jag inhandlat, tänkte lägga upp bilder efterhand
V.22 för min del
BF 1 februari
3kg viktuppgång
Äter järntillskott
Känner Bumbi dagligen- kallar magen det då könet inte gick o se på RUL
Ingen föräldrargrupp än för min del men d kommer väl =)
kul om man kan träffa andra o gå hemma med
däremot så erbjöd min BM en pilates introduktion med betoning på andning fr.o.m november månad =)
har lagt upp fler bilder i mitt galleri nu bla lite från ullared.
var på någon mässa idag o köpte pippi bodys för 20kr!
www.familjeliv.se/hem/bullen/gallery/phpcoenjt.jpg
haha hade gjort bilderna synliga endast för mig själv jaja, gör om gör rätt!
Har kollat runt ang Sen avnavling vilket jag själv varit intresserad av att få med i mitt förlossningsbrev,
fodautanradsla.se/blogg/2010/03/10/tidig-eller-sen-avnavling/
www.lakartidningen.se/engine.php
www.enbrastart.se/index.php&task=view&id=71&Itemid=57
min lilla bumbi e rätt livlig, känns som luftbubblor tycker jag =) brukar smörja in magen varje kväll men de e d små lätta strykningarna över magen som den reagerar mest på! =)
ni som har blivit hårigare? väntar ni samma kön? tänkte de säger ju att flickor stjäl mammans skönhet?
jag har oxå börjat äta niferex men mådde så dåligt av de tillsammans med mitt låga blodtryck att jag nu bara ska äta en tablett varannan dag. o de andra dagarna 2st hemofer..... annars får jag väl testa ngt annat.
någon som får i sig järn på annat sätt i höga doser? vad har ni haft för biverkningar?
fick mitt moderskapsintyg nu i vecka 22 men d e väl ingen panik med o skicka in det??
detta e min första graviditet, o jag har blivit opererad 3ggr för carpaltunnel syndrome tidigare i livet, hoppas verkligen inte att graviditeten triggar igång det så det blir värre! JAG HADE TAGIT SKENOR OM JAG VARIT ER, vet många det försvunnit på efter bebisen kommit ut o en operation e inge kul!
Hej alla!
Har varit med här ett bra tag nu...
Verkar dock som om jag är den enda ensamstående mamman =( o det får vi ju säga e bra!
barn behöver en mamma o pappa, men så blev d inte här o det var aldrig aktuellt för abort för min del o särskilt inte efter att vi varit "lyckligt" gravid tillsammans i 8 veckor.....
men men jag kämpar på! man e bara så ensam i allt, inte så att man inte har ngn o dela allt med men just de dagarna när man bara behöver en kram e d extra jobbigt.
Hur som helst-
går på gravid pilates o det e jätte häftigt o vilka muskler man tränar som jag inte ens visste fanns!
glukosbelastningen på måndag men den serveras med is o citron av min barnmorska o så tar vi en undersökning under tiden- är i v28 så det ska nog gå bra! ska bara ta med mig frukt- bra o ha efteråt =)
elison- undrade själv vad den kula egentligen kunde vara men nu vet ja!
mina foglossningar har lugnat ner sig rejält o d e man glad för!
men nu e det halsbrännan ja brottas med.... mandel funkade i en vecka men nu kan ja knappt sova så....
någon som testat galieve?? barnmorskan tipsade om den då ja hatar känslan av gaviscon i munnen.....
lite fredagsmys blir d här med en film o tända ljus!
trevlig helg alla o glöm inte nära o kära som lämnat oss, sätt ett ljus på graven!
c3c: har ett stort stöd av vänner o familj!
hur e d för dig?