Januaribebis 2012
Svulla upp sig ska det stå i sista meningen, inget annat...
Svulla upp sig ska det stå i sista meningen, inget annat...
Några droppar av, andra kommer in...
Personligen tycker jag att jag idag har mer gemensamt med er än med de i dec-tråden.
INGEN bryr sig om nåt jävla Bf-datum om nåt år, då tänker man nog bara på dagen då bebis föddes, vilket för mig nu blir i januari, år 2012, inte sist ut 2011.
Bara en tanke...
Har ni också startat en fb-grupp?
Kissekatten: var bor du och vet du när du eventuellt blir igångsatt?
Bf +7 idag.... Vi mår tydligen för bra, bebis och jag för att sättas igång för tidigt!
Men nu har jag en plats bokad på SÖS den 12/1! Då blir det vräkning! Gud vad jag längtar efter att få rå om min kropp igen!
Har börjat samla på mig vätska nu också..,1,5 kg på ett par dagar....dock endast på benen....
Shadowstorm: ska du föda på privat fl eller? Uppdatera göra så fort du vet om fl sysslar med välgörenhet.
Du borde kunna ringa socialjouren om du har problem med barnvakt, vet att de ställer upp utan problem då familjer har problem med alkoholen, eller anhöriga kanske jag bör skriva, speciellt kring storhelger och lov.och detta görs nästan alltid utan att det startas nån skitjobbigt utredning efteråt där de ifrågasätter er lämplighet eller annat obehagligt.
En kompis var med om nåt liknande i somras, hon har anhöriga med drogproblem och maken var i Nordafrika då hon tvingades snittas. Det fanns ingen tid att ringa någon så Bm ringde en tant från soc som var barnvakt på fl då min kompis snittades.
De har aldrig haft kontakt med soc efter denna händelse...
är inne på bf+ 10 idag förresten....
Blev inte direkt svept idag, men var på kontroll idag och blev ordentligt behandlad av två läkare som drog och klämde jättelänge mellan benen på mig i strålkastarbelysning, trodde att jag skulle svimma efteråt och hade svårt att gå under flera timmar.
Fick nån liten flytning bara men känner att det tyvärr inte är nåt på g idag heller....
Bf+13 snart... Och tydligen inte på övertid alls enligt läkarna...
Jag blir TIDIGAST igångsatt på torsdag em. Jag är jättesur för det....! Är det fullt på torsdag så är jag ju sist in då det ej är akut.
Så i värsta fall får jag vänta till efter helgen...