Januaribebis 2012
Jag är i v. 30+0 och har gått upp ca 11 kg sedan jag blev gravid.
Slutade snusa nyår, gick då upp 10 kilo och sen blev jag gravid.. längtar tills jag får bort dessa kilon efter graviditeten!
Jag är i v. 30+0 och har gått upp ca 11 kg sedan jag blev gravid.
Slutade snusa nyår, gick då upp 10 kilo och sen blev jag gravid.. längtar tills jag får bort dessa kilon efter graviditeten!
Vecka 32 
Jättestort grattis till er SFHelen!! Ser fram emot att läsa om förlossningen och kanske se en liten bild :)
Vecka 34 idag 
v. 35 
Vecka 36
Det går undan!
Ska också till BM idag och kolla att lillan har vänt sig (ultraljud).,. hoppas det!
Är så nyfiken.. hur har det gått för Fellis?? Hoppas bra!
Stort grattis till lilltjejen Fellis!
Vilket underbart fint namn dessutom :) Kanske vi får läsa om din förlossning någon gång om du orkar :)
Stort grattis Elingabriella! :) Nu är det väl tre som fött i tråden?
Vecka 37 idag 
Vecka 38 idag 
En fråga till er som redan har barn.. någon av er som hade stort SF-mått men ut kom ändå en normalviktig bebis? Mitt mått låg nu på 38 i v.37+0..
Vecka 39 idag 
Grattis LillaEko till tjejen! Hade de inte märkt att hon var i säte??
Grattis Tärning6 till pojken! Hur stor var han? Stämde vikten bra med vikten du fått på tillväxtultraljudet? Gick förlossningen bra?
Stort grattis ames och alla ni andra som fått era bebisar!! :)
Hur mycket vägde lilltjejen?
Själv så har jag bf imorgon, men inga värkar eller så.. slemproppen har gått för ca en vecka sedan. Gjort två hinnsvepningar där det visade sig att jag är öppen 2 cm. Har lätt havandeskapsförgiftning också, ska tillbaka till sjukhuset på måndag om det inte satt igång i helgen. Så vi får se vad som händer då :)
Bf+4 idag.. första barnet. Det här är den längsta och absolut värsta väntan jag någonsin varit med om!!
Dock samtidigt som jag mer än gärna vill ha ut barnet NU, känner jag en rädsla också.. konstig känsla!
Ett fortsatt grattis till er nyblivna mammor och ett stort lycka till för er som det satt igång för!
Bf+6 idag.. grrr!!
Igår föddes min underbara Elsa på bf+8 efter 18 timmars värkarbete. 4200 gram och 51 cm