roxylady skrev 2011-12-04 12:19:20 följande:
Typiskt >.<
Du får tänka på hur länge du slapp göra det

Jag har varit uppe på toa åtmonstonet en gång per natt sedan v6-7 nånstans. Men i början var det ju bara hormoner som fick mig att kuta på toa. Skönt då får du sova hela natten iaf
Tack! Och detsamma!!

Yrla skrev 2011-12-04 00:23:41 följande:
Hehe jo jag håller faktiskt med dig. Tycker dessutom att det är märkligt att hon lyckas hålla sig vid medvetande så länge men å andra sidan så har jag ju inte varit med om det själv så xD Jag äääälskar böckerna, filmerna är också bra men inte ens hälften så bra som böckerna. Men så käkar ju jag iof böcker till frukost som min karl brukar säga ^^
Ja men eller hur! Något jag tänkte på är i med att bebisen växer så himla snabbt i den sagan så borde ju hon ha världens största bristningar? Eller hur? :P Älskar också böcker men oftast bara i den genren. Ha ha! Det är bra det

Önskar jag var mer bokmal också!! Ja böckerna är helt underbara! Har läst BD 3 ggr *fniss*
Sen vecka 6-7 :O Jag kanske inte ska klaga? xD Bara jag som är lat och tycker att värmen under täcket är trevligare än kylan inne på badrumsgolvet ^^ Hormonerna som gjorde att du gick på toa? Nu tror jag nog inte att jag förstår :)
:) Tack.
HAHA, ja verkligen! Hela hon borde ju vara en enda stor bristning. Jag antar att du har sett filmen? Har du läst hennes andra böcker också? För hon har ju skrivit en hel bokserie till i typ samma genre, har dock inte tagit mig tid att läsa dom :) Hehe, tycker du att 3 ggr är mycket? :P Då kan jag informera dig om att jag har läst BD 11 ggr ^^ Dom andra tillsammans tror jag att jag har läst 20 ggr xD Som sagt, gillar böckerna !:P