Hej på er. Ledsen för dålig uppdatering, men någon har snott min orka:( Vi var in i måndags och då var tappen 3 cm och jag var öppen 2 cm. Bm sa då att här blir det nog bebis inkom dom kommande dagarna. Hon pratade om latensfas och gud vet vad. Sen fick jag lite att sova på och sådär. Vaknade på tisdag morgon och värkarna var puts väck. Tänkte inte mer på det, men på tisdag natt kom dom tillbaka igen. Överlevde natten med lite lite sömn, för att sen vakna på morgonen och dom var borta igen. Sådär höll det på och igår så var vi in en vända igen då jag efter ett försök att prata med min bm och hon bara fnös åt mig, hade tröttnat på.det hela. Fick en till blödning, så då hörde vi av oss till FL och fick komma in. Bm därinne var inte helimpad av mina näst inte obefintliga SD ( men det var ju dag...) Så hon sa att jaja, du ska se att det har nog inte hänt något. Läkaren kommer för att känna på tappen och nu är den 1,5 cm och jag är öppen 3 cm. Bm ser superförvånad ut och säger jahaa. Frågar vad det betyder och dom viftar typ bort oss.. i natt har jag haft dom hittills kraftigaste och mest smärtsamma SD/ Värkar någonsin. Kändes som om jag skulle gå av på mitten. Nu har jag det där förbannade mensmolandet igen. Jag fattar verkligen ingenting. :( Nu kanske det blev lite rörigt, förlåt för det.:) Såg att det har tittat ut en liten till, grattis Zaarha!