• partouze

Januaribebis 2012

Kikidil- antibiotika är inget farligt för barnet att ta som du sa , men ja är själv alltid nojjig över läkemedel endå. Inte selexid vilket jag förmodar att du i såfall ska få :) tar själv en kur på 5 dagar för lätt uvi. Hällre behandla än att gå obehandlad oavsett om nu min uvi va väldigt "liten" :)

• partouze

När jag har haft huvudvärk, som jag visserligen har ofta utan att vara gravid så tycker jag det hjälper med att ha en kall ispåse med handduk över det smärtande området . Det kyler bor smärtan och man slappnar av så man kan både vila bort huvudvärken och slappna av. Testa de :) har själv spänningshuvudvärk från nacke å rygg ofta.

• partouze

Fick se min skatt idag :) trodde h*n hade dött för alla symptom va borta plus den mindre blödningen men icke för h*n lekte rövare där inne :D så glad att ja äntligen kan slappnar av !! Mätningarna stämde med veckan jag är i. Ser fram imot rul nu den 10e :D

• partouze

Västerås samman ja beklagar förlusten . Vet hur det känns. Miste min underbara vackra mormor i maj efter 5 månaders kämpande i äckliga cancer. Kram

• partouze

När ni gör kräm hur gör ni då? Har ett enormt sug av rabarberkräm går nästaan under om ja inte fixar de nu nu nu

• partouze

Det är inte farligt som gravid eller ammande att äta rabarber, såvida du inte har anlag för eller redan lider av njursten. Det dåliga ämne du syftar på är antagligen oxalsyra och/eller nitrat, vilket förutom i rabarber även finns i bland annat spenat, mangold och rödbetor. Ät på ;)

• partouze

Jag har inte haft några ömma bröst men därimot sjukt ömma bröstvårtor. Skall också inhandla en sportbh snart =)

BF 10/1-2012 <3
Svar på tråden Januaribebis 2012