• partouze

Januaribebis 2012

Jag har flera sd om dagen. . Haft sedan vecka 20 typ. Första barnet :) men dom gör
    Iaf inte ont

• partouze

Ofta när jag får sd så känns de som de blir svårare å andas typ . Typ som ett tryck över lungorna. Även ibland när ja ligger PÄ rygg känner ja detta åh då kan ja även få svimninskänsla. Någon mer som har så?

• partouze

Är också less. Har fått sparkar på höger revben i flera veckor nu. Min rygg å mitt revben ömmar 24/7 kan knappt sitta eller ligga. Sover dåligt. Vill ha min lätta kropp snart. Åh min fina bebis :)

• partouze

Känner mig helt slut. Somnade klockan 1 å vaknade nu. Knappt att jag orkade vakna nu, skulle kunna sova 10 timmar till känns det som

• partouze

Fattar inte något om FK. Jag kommer lösa distans när bebis är född. Kan man ta ut CSN och fp samtidigt då? Tänkte ta ut 3-4 dagar fp . Om ja skriver i mina papper att ja vill ha från en speciell period och antal dagar och sedan ångrar mig längre fram kan man ändra det då? De här me fp är bara en hel stor röra i mitt huvud!!

• partouze

Lillaeko- så du beskriver har jag nästan hela tiden. Min tjej ligger med foten där och sparkar å sveper hela tiden. De gör ontå sitta . Stå eller ligga hjälper oftast. De gör galet ont

• partouze

Bakom mitt vänstra ben där de böjs har två blodådror blivit jöttesynlig ganska långa . Kan det vara äderbråck? E de i så fall något som försvinner ? :)

Svar på tråden Januaribebis 2012