Januaribebis 2012
Någon som känner tp att dom inte kan andas fullt ut? Jag kan typ inte andas helt och min rygg å revben dödar mig :(
Någon som känner tp att dom inte kan andas fullt ut? Jag kan typ inte andas helt och min rygg å revben dödar mig :(
Var på atenantalen idag pga sammandragningar och fosterrörelserna som minskat. Så valde att ringa och va på säkra sidan. Iaf, bebis levde loppanoch vi mätte sammandragningar med CTG som kom cirka var 8e minut. Men ingen fara allt såg bra ut. Dom mätte livmodertappen till 3.5 tror ja de va. Är de bra? Den var iaf stängd . Fick veta att bebis väger cirka 1 kg nu i vecka 27. Trodde vi skulle få en minibebis just för min mage är så superliten och ingen tror att jag är i vecka 27 ens när dom ser den !!men icke den har bara gömt sig bra åh va stor, lite lite större än va som brukar vara haha! nu kan jag iaf slappna av och ska bara njuta ( försöka )
hoppas allt är bra med er
!
På torsdag ska vi göra 3D ultraljud
någon som har erfarenhet av detta? Har moderkaka i framvägg kan de påverka ?
Läste också de :) får väll se hur de blr :D
Jag har prevcis som du zaraah. Jag va inne på förlossningen i fredags och gjorde CTG för dom kom så ofta (8e minut) men tappen va opåverkad iaf och sålänge dom inte gör ont skulle de inte vara någon fara
nu har de lugnat sig lite iaf
Mitt sf mått idag 26+4 låg på 24 cm
90 här
längtar efter min prinsessa nu :D
Är det bara ja som sover som en stock? Jag brukar (helger) sova från typ 01-11 minst haha!
Vi ska till 100% få en flicka :D vi va på återkoll då hon inte ville visa könet tydlig i torsdags haha! Men nu vet vi
!! Hon låg me huvudet ner. Kan förklara alla onda sparkar i revbenen hon gett mig idag ;)