• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Nessie99 skrev 2011-06-09 15:52:44 följande:
    Grattis i efterskott Mamaizon! 25 är en najsig ålder :)

Gillar din checklista, har kommit väldigt långt med min och haft uppehåll nu ett tag (hela förrådet full!). Återupptas väl snart. Tänkte sprida ut kostnaden över sommaren. Hur går det för er andra m inköp?
    Tack så mkt!! Skrattande 
    Själv har jag bara kryssat en liten bråkdel, men det kommer väl mera! hehe... jag har ju hela sommaren på mig!
    Men blöjor och annat är redan på intågande, bäst å passa på när det är "erbjudanden". Likaså när det kommer ifrån B.P och andra bra affärer.Skrattande 
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-06-09 18:14:05 följande:
    mamsizon: grattis i efterskott!! Vill också vara 25! Vilken bra lista du la upp. Så mycket man behöver men som man inte tänker på. Vi har inte köpt något förutom lite kläder. Får vagnen betald av pappa och får en vagga av sambons mamma. Men det blir till att börja bunkra upp i sommar. Ska nog till barnshoppen på lördag såg trevligt ut!
    Tack så mycket! FlörtJa, visst var den rätt bra?? Okej, allt kanske man inte "behöver" eller vill ha, men det är ju rätt bra som riktlinje - eller den duger iaf! *s* Barnshopen på lördag? Va roligt!!! En annan har ju fullt upp denna helg (igen) med studenten och damrally... kul, men påfrestande! Hoppas du hittar nå najs på B.S!
    skyrocket skrev 2011-06-09 22:04:33 följande:
    Grattis i efterskott o vilken bra lista!! :)

Här har det varit sprutande tårar blandat med total lycka hela dagen. Min fd chef från ridskolan ringde o frågade om jag ville ha min favorithäst mer eller mindre gratis. :o han har ledsnat totalt på ridskolelivet. sa nej då jag inte tänkt skaffa ny häst förrän i vår men har pratat med vänner o bekanta hela dagen så det kanske löser sig ändå. Vore en dröm att få min älskade prins o veta att han är min föralltid. Hoppas!!
    Tack så mkt! 
    Men va roligt!! Grattis!! Hålller tummarna nu!
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-06-10 15:54:39 följande:
    Ja just det ja, visst kunde man väl få gratispaket från Libero och Pampers? Börjar väl bli dags att registrera oss snart. Eller runt v30 i alla fall.
    Precis! men jag har redan reggat mig och fått sakerna... lite tidig kanske, men sak samma! Tungan ute 
  • J L
    EmmaZ skrev 2011-06-12 18:04:10 följande:
    Hej alla!

Får man vara med här? Ska bli mamma i oktober nu i höst, första barnet!

Är 27 år gammal, bor i Västerås med min sambo och jobbar som lärare.
    Välkommen! Skrattande

Jag vet inte hur mkt. du hängt med (om du läst dig in i gruppen?)  men vi är en liten grupp blivande mammor, som försöker ses lite då och då över en fika eller två, där vi babblar av oss om allt mellan himmel och jord. Självklart sitter vi även här inne och babblar på, men vi försöker att ses när det går...
    Upptäckte precis att i princip allt jag skriver rimmar..ursäkta!
    Tungan ute 
    Berätta lite mer om dig själv. var du kmmer ifrån, bor osv. Solig 

Hoppas du ska känna dig hemma i vår lilla grupp!

Kaffe Vill även påminna Er andra om veckans fika på Onsdag 15/6 kl. 18.00 @ Café GrändenKaffe och Emmaz, du är självklart hjärtligt välkommen!
    Hoppas att alla kan komma!
    Hjärta//Mamaizon
  • J L
    Geraldine skrev 2011-06-13 12:01:59 följande:
    Hurra för mamsensfika! Jag kommer

{#emotions_dlg.flower}
    *jubel* Jeejj!!!Skrattande
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-06-13 15:02:44 följande:
    Vi har avslutningspicnic på bonusens dagis kl 17, men jag dyker upp efter :)
    Va roligt! Skrattande
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-06-13 20:44:51 följande:
    Kan tyvärr inte komma. Min lillebror går ut ettan och har avslutning kl 18. Hoppas att ni får trevligt!!!!
    va tråkigt, men kul för dig! Vi ses säkert nästa gång!
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-06-14 09:34:44 följande:
    Hallå.. jo jag var hos branmorskan i går... det gick bra.. vi fick lyssna p å hjärtat.. låg på 146... allt verka bra... men vi får inte gå p å nån föräldra grupp.. dom e typ slut för sommaren =(.. men men..

Hoppas allt är bra..ses på fikan i morrn kramar.. 
    Va härligt å höra! Men ingen f.g säger du?? Hmm..Kanske drar igång sen igen då... men konstigt. Men folk vill väl ha semester antar jag?Solig

Här är det fint. Lugnt i maggen för tillfället, vet inte om det har med att göra at jag inte använt halsbandet på länge *s* Vill ju inte få ränder när solen skinerFlört 

Jess, vi ses imorn!! *iih*{#emotions_dlg.flower} 
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-06-15 11:37:15 följande:
    Varit hos BM nu, allt normalt :)
    Fick lyssna på hjärtljud, magen mättes, blodtryck, blodprov och ska ta järntabketter fr.o.m. nu. Berättar mer ikväll. Blir vi bara tre stycken?
    Härligt!! Och va spännande! Skrattande Ses sen!
  • J L
    septembermamma2011 skrev 2011-06-15 11:41:33 följande:
    Här är en till västeråsare som ska ha barn i höst Skrattande

Är beräknad 24/9 Solig

Får väl ta och läsa in mig lite i tråden tror jag...
    Välkommen och grattis! Skrattande
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011