• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

mapena skrev 2011-07-10 20:31:25 följande:
    Nu har vi kommit hem från Sthlm där vi varit och kollat på den lilla i magen, och nu vet vi att i oktober kommer våran Elliot att få en LILLASYSTER! :)
    Grattis!! Va roligt!! Skrattande
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-07-11 12:38:30 följande:
    Mamaizon: Spännande :) Ska ni ta reda på könet då också? Vi fick en tid den 16 augusti... långt kvar :( Men var den enda lediga tiden som passade.
    Jag är så dålig på att skriva. men jobbet tar all min tid. Är fruktansvärt trött när jag kommer hem på kvällarna. Så jag orkar bara med det jag måste göra. Men kikar in här ibland iaf :P När är det dax för nästa fikaträff?
    Ja, det är tänkt så iaf! FlörtOjj, så långt bort... skulle aldrig kunna vänta!Tungan ute
    Förstår att du inte orkar, du är inte ensam!
    Var hos sjukgymn. idag och det verkar vara rätt "slut" för min del... jobbar idag och sedan får vi se vad som händer, men en sjukskrivning är inte långt borta... tyvärr.Obestämd 
    Nu på torsdag är det dags för en träff... möts utanför Skrapan vid "lilla big ben" kl .18:00

Hoppas vi ses! Hjärta //Mamaizon
  • J L
    anette85 skrev 2011-07-11 14:12:50 följande:
    Åhh jag är så avis på alla er som får veta kön och åka och se eran sötnos i 3D och allt sånt, jag är fortfarande bitter över att vi inte fick veta kön på vårat RUL.

Föresten, har ni som inte är gifta kommit ihåg att boka en tid för att skriva faderskapsintyg hos socialkontoret? Man kan göra det 3 månader före bebisen är beräknad. Vi bokade tid nyss och fick inte tid för än i slutet av augusti så det verkar vara en viss väntetid.
    Jag fick ju inte veta på RUL(sur!) men hade turen att få Tittut i födelsedagspresent! Solig
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-07-11 14:21:40 följande:
    Jag fick pojke på alla test jag gjorde och vi väntar ju en liten kille :) Så på mig har det faktiskt stämt :)
    *Iiih* så spännande!!!  Skrattande
  • J L
    anette85 skrev 2011-07-11 14:35:47 följande:
    Jag gjorde testerna du hade på din blogg mamaizon (även om jag inte vet könet) och fick 2 flicka, 2 pojke, 1 obestämd. Jag får nog vänta tills bebisen kommer ut för att få veta könet. :)
    Gu' va spännande!!
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-07-11 15:48:01 följande:
    Hallå nu har man varit hos BM igen då allt såg bra ut... hjärtat pickade på 148 slag i minuten... SF mått på 27 cm... 

Mamaizon : testen där visar både det ena och det andra... mest att man inte kan veta.. lycka till i morgon, ska bli kul och höra om det var en pojke eller flicka... jag gissar på flicka...
    Så härligt! Skrattande
    Lovar att höra av mig så fort jag vet!! Solig
  • J L
    *tihi* Det gick JÄTTEbra!
    Flört
    Och undersökningen gick jättebra! Hade dock lite problem med att få "bra" bilder, då min lilla ögonsten inte tog bort varken armar,händer eller fötter ifrån ansiktet! *ler* Tillslut fick vi några jättebra bilder. Detta var en av de häftigaste saker jag varit med om! Och nu har jag ALLT på film och kan titta på mitt hjärta när jag än vill!
    162bpm och 810g - en stor krabat. BM ville även flytta fram mig 6-7dagar (alltså till mitt ursprungsdatum 19/10, tyvärr gör man ju inte det!)

Men jag tror STARKT på den 19e okt... det känns mer rätt (än någonsin) Men det återstår ju å se!

Och Ni vill väl självklart veta vad det blir?? *tssss*Oskyldig

Det är en hemlis!Skrattande Än så länge iaf. Flört
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011