• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Har fått beskedet nu: Vi fick lägenheten!!! *jubel* CoolSkrattandeSolig

♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    Geraldine skrev 2011-07-05 18:48:31 följande:
    Woohoo!! Vad roligt! Skrattande
    Gryyymt!!Skrattande
    septembermamma2011 skrev 2011-07-05 18:50:24 följande:
    Grattis Mamaizon! Solig

Vi är också flyttsugna...
    Tack!! Glad
  • J L
    Mamzens... jösses! Jag behöver Er hjälp! Gråter
    Sitter fast i barnvagnsdjungeln och blir bara mer och mer krullhårig (flint!)
    Vad har Ni köpt/tänker köpa för vagn???
    Jag var och provkörde några idag.. föll pladask för en vagn. Typiskt "bara" att den skulle kosta närmare 12 tusen med alla tillbehör... Tänk om man ändå vore miljonär...Guld i mun.Oskyldig
    Behöver all hjääääälp jag kan få! Tips tack! Solig
  • J L
    septembermamma2011 skrev 2011-07-05 19:40:33 följande:
    Vi har köpt en Maxi Cosi Mura 4, supernöjda änsålänge Flört
    Okej! Skrattande Va skönt!
    Jag är ute efter en 3hjulig, och jag ska helst kunna vända på en femkrona Flört 
  • J L
    Rebecca1985 skrev 2011-07-05 23:02:39 följande:
    Hej!

Vad kul att se så många gravida i Västerås. Jag och min sambo har länge pratat om att starta ett forum här för att skaffa lite kontakter, så det bådar gott! :)

Jag är för närvarande 25 år, min sambo är 28 och vi väntar vårt första barn i september. Vi bor för tillfället i nordNorge sen ett år tillbaka men kommer att flytta till Västerås i början av aug. Min mamma är därifrån i grunden och så har jag mina systrar där, så jag har en del kontakter redan men det skulle va skoj å hitta egna vänner som är i samma sits som oss. När man skaffar barn blir ju allt lite annorlunda, alla förstår sig inte riktigt på familjelivet, haha. 

/Rebecca och Tobias
    Hej! Men så roligt! Välkomna till vårat lilla "rum" och grattis! Skål

Jag vet inte hur mkt Du/Ni läst er in i våran tråd, men gör det gärna och berätta lite mer om er själva! Skrattande 
    Ta hand om Er!// Hjärta Mamaizon
  • J L

Ni verkar väldigt nöjda med Era vagnar... jösses. En annan får f*n dille på't! Skrikandes
    Inte ett dugg klokare... kollade lite på de Ni nämnt. Inte min stil. 

Men men... snart ramlar väl poletten ner...hahaha

En annan gick in i v.25 nu! Skrattande Grymt skoj!

• J L
    miraklet skrev 2011-07-07 08:08:57 följande:
    Hittade hit.. har BF i höst. i oktober.. Hoppar gärna in här =)
    Hjärtligt välkommen!! Skrattande
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-07-10 11:48:09 följande:
    Fick (ja, helt gratis!) en Emmaljunga mjuklift av en kompis igår, så det blir en Emmaljungavagn för oss då! Vi har sneglat en del på City Cross, hoppas hitta en i matchande kakigrönt nu :)
    Idag åker vi iväg på semester, så ni får ha det riktigt trevligt på nästa träff och så ses vi gången efter det. Sköt om er nu mamas, vi ses! Kram o
    Va härligt! Se nu till å njut så mkt det bara går!! *avis* Hjärta
  • J L
    septembermamma2011 skrev 2011-07-09 14:41:33 följande:
    Kollade slutet på finbilscrusingen och va ute ett tag sen igår. Blir mest folk man ser för det är så smockat så man inte ser bilarna Tungan ute

Blir en sväng till ikväll skulle jag tro, ska till en kompis först å grilla.

Förstår bara inte varför det plötsligt är ok att se ut hur som helst Förvånad Lite kul med spex på vissa av bilarna men tycker det faktiskt är lite illa när fjortisar springer runt i minsta hotpantsen och bikini bara för att det är PM? Haha låter som en gammal gnällkärring, är ju hela 24 år så man är gammal och vis Flört
    Fram med fler tidstypiska kläder, det är ju jätteroligt när de lagt ner lite engagemang i det, det har iaf jag haft när jag cruisat runt Skrattande
    Mini-klädsel och "hor"-inspirerade "supermodeller" som står och säljer sexleksaker i ett tält där småbarnfamiljer går förbi?? Underbart...verkligen.  (inte alls)
    Jag håller med dig, jag. Jag har aldrig fattat detta med "sunkiga" kläder eller kläder som int ens är befintliga... jag är rockabilly och klär mig därefter... att jag inte jobbar och springer runt i "pin-up" klänningar i lekparken säger kanske sig självt... Men just när det är sådana här evenemang så förstår jag inte varför de som åker i bil inte klär sig lite snyggare... måste man se ut som drägg bara för att man kallar sig för raggare??
    Tröttsamt... för raggar, rockabilly och vilken kultur du nu tillhör har ju sina fina sidor - så varför inte spegla dessa? varför visa upp svagheterna? Dräggen... usch. Det är pinsamt.
    Nja... well, det är en sak jag aldrig förstått mig på och jag vågar kalla mig smart Flört
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011