Inlägg från: Anonym (Lara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lara)

Dominans och Undergivenhet...

Jag har länge läst den här tråden och snuttefiltstråden med stort intresse så nu kliver jag in och säger hej. *vinkar* 

Jag är kvinna i 30-årsåldern som experimenterade en del, både som dom och ug, för några år sedan. Nu är jag dock i ett förhållande som är totalt urvanilj och det verkar inte ha förutsättningar för att bli något annat heller och jag saknar det. Svårt att ge upp den biten av sig själv helt.

• Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-12 21:18:45 följande:
    Kanske ska vi bilda en FL grupp som träffas i en trång hytt på en Finlandsfärja och får utlopp för våra kinks..hmm
    Var ska jag anmäla mig? Skrattande Bra med Finlandsfärja så att man slipper betala övervikt för kedjor, bojor, leksaker och piskor på flyget! Flört
  • Anonym (Lara)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:21:31 följande:
    Anonym (Lara) skrev 2011-06-12 21:15:18 följande:
    Jag har länge läst den här tråden och snuttefiltstråden med stort intresse så nu kliver jag in och säger hej. *vinkar* 

Jag är kvinna i 30-årsåldern som experimenterade en del, både som dom och ug, för några år sedan. Nu är jag dock i ett förhållande som är totalt urvanilj och det verkar inte ha förutsättningar för att bli något annat heller och jag saknar det. Svårt att ge upp den biten av sig själv helt.

visst är det så :-P

man fantiserar efter het, hårdhänt sex med någon olydig kvinna

jag försöker ibland att inför, ibland blir det lite mer hårda tag än bara vanilj, men oftast rätt snällt...

Ja, det vore så trevligt att bli fasthållen och rejält knullad med ett stadigt tag om mina handleder eller min nacke. Om jag protesterar får jag smisk på stjärten. Drömma kan man ju alltid...
  • Anonym (Lara)

Fandango och Doc H: jag har röda blossande kinder bara av att läsa vad ni skriver. Skäms Önskar att fler kroppsdelar var lika röda....

• Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-12 21:47:59 följande:
    Lara...härligt att få veta..kanske är du svullen på skinkorna och på klittan? jag har känningar där nere
    Inte än, men kvällen verkar ha bra potential. Skrattande
  • Anonym (Lara)
    Kapten Röd skrev 2011-06-12 21:48:19 följande:

mmmmmm, man blir lite :-P

ha en skön kväll

är du en stygg kvinna då? en olydig ....

Bara om jag vet att det kan leda till trevliga konsekvenser.... :P
  • Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-13 18:51:55 följande:
    Vad tycker ni är skönast, att blir smiskad med hela handflatan eller med fingrarna?
    En tjej i ett tidigare förhållande gillade lättare klatchar med flatan och hårda bestämda nyp i bröstvårtorna.

Hela handen, gärna länge. Nyp eller klämmor i bröstvårtorna är underbart.
  • Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-13 19:03:29 följande:
    Blir din orgasm starkare av smisk?
    Jag blir väldigt upphetsad av smisk så, ja, oftast.
  • Anonym (Lara)
    Fandango skrev 2011-06-13 19:09:08 följande:
    Har du stora bröstvårtor så klämmorna sitter ordentligt?
    Jag har aldrig haft problem med att de glider av och jag har provat flera modeller.
  • Anonym (Lara)
    Anonym (Filmtips?) skrev 2011-09-20 15:50:51 följande:
    Ok. Tack! Ska kolla upp. Finns det annat som inom kategorin porrisar som kan rekomderas ock så? Nog liite lättare att få min andra hälft att titta på skulle jag gissa ;)
    Jag gillar porrklippen som finns på kink dot com. 

Kolla på free-hardcore (com) för att få överblick över vilka sajter de har.  
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...