Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (UG) skrev 2011-05-04 22:46:14 följande:
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:58:18 följande:
    Mmmm hej kompis. Kan relatera.
    Lider med er... Går det att förbättra tror ni? (Kan man väcka liv i något som dött...?)
    Jag vet inte om jag ens har lust.
    Har kanske lovat mig själv att göra ett sista försök, men alltså mitt största problem är ju att jag behöver bli dominerad. Det är ett behov som jag inte kan avstå från, men som jag måste avstå från i detta förhållande.
  • Anonym (Salope)
    Karolinan01 skrev 2011-05-04 23:51:58 följande:
    Favoritar och återkommer.
  • Anonym (Salope)
    kire skrev 2011-05-05 08:01:39 följande:
    För mig som dominant så är den största kicken känslan av kontroll. Kontroll på ett sätt som för oss, min slyna som hon vill vara och kalla sig när vi är igång så här och mig såklart är positiv. Kontroll kan naturligtvis vara motsatsen också men den aspekten lämnar vi därhän just nu. Så, för mig, för oss så handlar det ju mycket om kicken i när hon släpper taget, utlämnandet. Och för mig sen känslan av att jag med hjälp av den kontrollen kan driva på hennes upphetsning, hålla tillbaka den, ta hennes njutning och upphetsning längre och längre. Helt enkelt utveckla min lilla slyna.

Jag går alltså inte igång på t.ex. smiskande i sig, det är inget mål, det kan däremot vara ett medel. Precis som klämmor, piska, paddel, bojor etc. Som hon beskriver det så är hennes största turn on själva utlämnadet. Hon vet att hon är absolut trygg med mig, det är ju en förutsättning men tack vare det så kan hon mentalt släppa taget och utlämna sig, känslor som annars upplevs som hotfulla, obehagliga blir plötsligt våldsamt triggande, uppkåtande. T.ex. att bjudas ut, "tvingas" att visa upp sig inför blickarna på flera män, utbjuden till dem, objektifieringen. Höra oss tala med varandra om henne, inte med henne, höra mig beskriva hur hon kan "användas". För mig ligger ju också en njutning i att se en annan mans/mäns kåta blickar på min slyna, känna stoltheten i att vara "ägare" till henne.

En lek, ett utforskande av "förbjudna" känslor kanske? Hur som helst, i det ligger en stor del av kicken för mig, för oss. Självklart krävs ett absolut förtroende i botten, trygghet.
    Mycket välformulerat
    Jag håller helt och hållet med och förstår hennes turn on helt och hållet. Det finns en slags ömhet och kärlek i det hela. Att ha en man som tillsammans med mig kan komma just dit, mentalt och med allt det vackra som följer, ger en känsla av total frihet. Ironiskt nog. Antagligen på grund av de starka känslor och den stora respekt som faktiskt krävs.

Det där med att bli uppvisad och objektifierad är något jag älskar och behöver. Många dominanta män jag träffat har inte gillat det när det gäller andra män dock, de föredrar inför andra kvinnor, vilket inte riktigt blir samma sak för mig. Just det där att jag är hans, att han känner sig (precis som du skriver) stolt över att jag kåtar upp andra män, men är i hans ägo.

Underbart!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 08:35:00 följande:
    Låter iaf som något du kan utveckla... Och som du säger, gör det dig mer effektiv så vinner ni ju båda två på det! Ja, hur han skulle reagera om han visste om dina fantasier är ju omöjligt att säga men om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att han skulle ta illa upp utan snarare bli smickrad....

Instruktioner.... Jag kan få sms med tydliga beskrivningar av vad han vill göra med mig eller om han vill att jag ska ta en speciell bild och skicka till honom. Kan även få sms där det bara står "vad gör min slyna?" och det räcker för att jag ska veta att han tänker på mig och funderar över hur jag har det.
    Sådana instruktioner är trevliga! Jag älskar den dynamiken...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 08:37:14 följande:
    Har ni varit tillsammans länge? Finns det andra anledningar till att kämpa för förhållandet? Det finns ingen chans att du kan få tillåtelse att få ditt behov av dominans tillfredställt på annat sätt (alltså av någon annan)?

Att lämna ett förhållande är ju altid svårt men om det man får istället är bättre för en själv så är det nog värt det i slutändan! Jag hoppas att det kan ordna sig för dig på något sätt!
    Ja i 5 år ungefär, det är ganska länge med mina mått mätt.
    Han skulle aldrig, notera aldrig, gå med på att jag tillfredsställde mina behov någon annanstans.

Allt blir alltid bra tillslut. Vi är mer eller mindre mitt i en separation, ett stadium där vi båda veta vad som komma skall.

Tack för dina tankar
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 08:45:47 följande:
    Ja, det är faktiskt nästan pinsamt upphetsande. Jag kan komma på mig själv på jobbet att stå och le när jag tänker på vad han skrivit.

(Måste väl även tilläga att mycket av våra fantasier aldrig kommer att bli annat än fantasier eftersom våra IRL-träffar bygger på att både min man och hans fru är med. Men jag är för tillfället iaf nöjd ändå... Får fysisk dominans av min man när vi har sex och mer psykisk (?) dominans från den andre mannen)
    Låter som en helt utomordentlig situation.
    Känner din man och hans fru till situationen?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 08:46:01 följande:
    Det låter precis som mitt sexliv, fast jag är den undergivne och jag har inte kommit så långt att jag vågar ha andra med i "leken" än. Min kärlek är mycket dominant. Jag har tidigare inte förstått hur undergiven jag är och hur mycket jag tänder på att bli dominerad, men nu inser jag vad mitt sexliv har saknat hela tiden! Vilken kick det ger! Vilken kärlek det är att lämna ut sig fullständigt till en annan människa. Älskar att ligga fastbunden i hans säng till händer och fötter, gagad, han viskar i mitt öra att jag är en riktig slyna och knullar mig hårt analt! Det bästa som finns!!!

Hoppas att jag ska våga ta nästa steg och involvera andra i leken. Att bli knullad av flera män samtidig är en dröm som jag inte vet om jag kommer våga leva ut! Men det är härligt att kittla sinnena!!!
    Oh vilken underbar plats du har hamnat på!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-05 09:03:13 följande:
    Nja.... Ska jag vara helt ärlig så, inte fullt ut. Vi brukar sms:a varann alla fyra och jag vet att min man och hans fru sms:ar själva ibland och jag antar att min man och hans fru vet att vi gör samma sak. Men inte på vilket sätt. Men min man frågar inte heller och någonstans har vi ju alla fyra gått med på att ha kontakt så det känns som att det är ok.
    Vilken underbar krydda i livet
    Jag tycker det är en helt perfekt situation att ha det så. Jag brukade aldrig resonera på det viset, men ju äldre jag blir, desto mer ser jag tjusningen med att vara lite mer...generös
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-05 09:32:17 följande:
    här är det fart. visst är det härligt med en skön samspel mellan en ug och en dom. Sex är så mkt mer ärn bara den fysiska handligen. Den emotionella är ju SÅ MYCKET.
    jag uppfattar mig som en dominant man som inte får leva ut den sida som jag skulle vilja. Jag uppfattar inte mig som en kontroll freak inte alls faktiskt. Jag är en verbal och ganska så expansiv person, tror att folk i min närhet uppskattar mig för min kreatitivitet och passion. Detta tar sig till uttryck i passion och ett expansivt sätt i sängen där jag vill "piska upp" ett tilstånd av emotionell utsatthet och njutning, där kommer en ug kvinna in.
    nu blir jag kåt...får återkomma ;)
    Hahahaha...ja du vet redan att jag fullkomligt älskar din syn på den sexuella biten.
    Jag tror det är mycket pga din kreativitet.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-05 09:26:20 följande:
    Mitt stora problem är att jag själv tycker att jag är så jäkla osexig! Min partner tänder otroligt mycket på mig och får f-n stånd bara vi pratar i telefon, men jag tycker själv att jag är en degig gammal 2-barnsmorsa. Jag kan inte förstå vad andra män skulle ha för glädje av att knulla mig. Jag tror att de ska bli besvikna när de får se mig. Det sitter mest i mitt huvud. Jag ser inte alls så hemsk ut som det låter nu, det inser jag, men jag kommer ha jäkligt svårt att slappna av... Trist... Men det kanske kommer med tiden...
    Mmm det där sitter ju, precis som du säger, verkligen hos dig. När man känner så spelar det ju liksom ingen roll vad mannen säger. Jag vet inte vad jag ska råda dig, men precis som någon innan sa, det är sexigt med kvinnor (och män) som vågar njuta!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...