kire skrev 2011-05-05 08:01:39 följande:
För mig som dominant så är den största kicken känslan av kontroll. Kontroll på ett sätt som för oss, min slyna som hon vill vara och kalla sig när vi är igång så här och mig såklart är positiv. Kontroll kan naturligtvis vara motsatsen också men den aspekten lämnar vi därhän just nu. Så, för mig, för oss så handlar det ju mycket om kicken i när hon släpper taget, utlämnandet. Och för mig sen känslan av att jag med hjälp av den kontrollen kan driva på hennes upphetsning, hålla tillbaka den, ta hennes njutning och upphetsning längre och längre. Helt enkelt utveckla min lilla slyna.
Jag går alltså inte igång på t.ex. smiskande i sig, det är inget mål, det kan däremot vara ett medel. Precis som klämmor, piska, paddel, bojor etc. Som hon beskriver det så är hennes största turn on själva utlämnadet. Hon vet att hon är absolut trygg med mig, det är ju en förutsättning men tack vare det så kan hon mentalt släppa taget och utlämna sig, känslor som annars upplevs som hotfulla, obehagliga blir plötsligt våldsamt triggande, uppkåtande. T.ex. att bjudas ut, "tvingas" att visa upp sig inför blickarna på flera män, utbjuden till dem, objektifieringen. Höra oss tala med varandra om henne, inte med henne, höra mig beskriva hur hon kan "användas". För mig ligger ju också en njutning i att se en annan mans/mäns kåta blickar på min slyna, känna stoltheten i att vara "ägare" till henne.
En lek, ett utforskande av "förbjudna" känslor kanske? Hur som helst, i det ligger en stor del av kicken för mig, för oss. Självklart krävs ett absolut förtroende i botten, trygghet.
Mycket välformulerat
Jag håller helt och hållet med och förstår hennes turn on helt och hållet. Det finns en slags ömhet och kärlek i det hela. Att ha en man som tillsammans med mig kan komma just dit, mentalt och med allt det vackra som följer, ger en känsla av total frihet. Ironiskt nog. Antagligen på grund av de starka känslor och den stora respekt som faktiskt krävs.
Det där med att bli uppvisad och objektifierad är något jag älskar och behöver. Många dominanta män jag träffat har inte gillat det när det gäller andra män dock, de föredrar inför andra kvinnor, vilket inte riktigt blir samma sak för mig. Just det där att jag är hans, att han känner sig (precis som du skriver) stolt över att jag kåtar upp andra män, men är i hans ägo.
Underbart!