Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Agridulce skrev 2011-05-05 17:43:49 följande:
    Håll dig nu tills jag hinkat i mig mitt rödvin ditt skamlösa stycke!!!!
    Åååhhhh...vin...
  • Anonym (Salope)

Många ber om tips, det är bra!
    Här kommer mitt problem lite in dock...jag vill inte behöva vara den drivande kraften, det tar liksom död på allt. Mannen jag är med nu är inte alls speciellt dominant och mina behov bara växer och växer. Jag varken vill eller tänder på att vägleda honom.

Jag längtar helt enkelt efter en man som vet, med allra största säkerhet, vart skåpet ska stå.

• Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 18:49:09 följande:
    Ser tre alternativ:

1) Tala om för honom vad du behöver och att du är trött på just vägledningen.
    2) Var olydig och ge efter för alla impulser att reta honom (varning, kan göra ont)
    3) Byt man.
    Jag har orsaker att tro att han tycker att mina behov är väldigt "fel".
    Alternativ 2 är jag lite osäker på vad du menar med, men han är så otroligt...lugn och mjuk? Han går hellre ifrån mig än låter mig starta en bråk.
    Alternativ 3 börjar kännas mer och mer oifrånkomligt.
    För jag behöver det.
  • Anonym (Salope)
    Aynrand skrev 2011-05-05 18:51:26 följande:
    Du är så fin!
    du låter så bestämd med vad du vill att jag känner för att ge dig en "hjälpande" hand.......Demon
    Jaså det gör du...Drömmer
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 18:58:16 följande:
    Alt nr 2 är det berömda släng-ut-hala-in-tricket. Låt honom bli sugen och gör sedan motstånd men situationsanpassat utan hårda ord. Låt honom hamna i en sits där bestraffning blir oundviklig. Kan du sedan bekräfta att han VERKLIGEN gjorde rätt efter och att du är tacksam.............ja då är du hemma Solig

Visst kan det vara så att man har nått vägs ände - det gjorde jag i fjor efter 13 år tillsammans.
    Ja, det där låter lite som jag brukar försöka göra! Men inte ens jag som alltid brukar få som jag vill...verkar lyckas med mer än att framkalla lite blåmärken på brösten.

13 år, lång tid. Var detta en av orsakerna?
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:05:02 följande:
    Att överhuvudtaget revidera min självbild och "komma ut" som dominant var en av orsakerna. Har lärt mig mycket sen förra sommaren, men inser mer o mer att resan är mesta lön för mödan och är om möjligt ännu mer vetgirig nu.
    Vad bra att det verkar ha varit positivt. Det är inte lätt att finna sig själv vid fel tidpunkt i livet.
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:09:52 följande:
    Har haft en del fantastiska "samtalspartners" här på FL. Tack - ni vet vilka ni är Solig
    Vad fint
  • Anonym (Salope)
    Mandi74 skrev 2011-05-05 19:13:08 följande:
    Skicka in honom på ds, där kan han få vägledning från andra som lever som dom. Om det nu är så han vill leva, för han kanske det räcker med lite blåmärken på brösten. Vet du vad han vill?
    Han skulle aldrig gå in på en sådan sida. Det är det som är det svåra. Han tar nog ganska stort avstånd från hela grejen.
  • Anonym (Salope)
    kaji skrev 2011-05-05 19:18:51 följande:
    fast Darkside är rätt jobbigt...jag är där ibland men gillar inte det stället, får nästan en inbiten slavinna som mig att ta avstånd från BDSM...
    Håller med, jag är medlem där och tappade nästan sexlusten helt av sidan!
  • Anonym (Salope)
    Ernst Hugo skrev 2011-05-05 19:19:06 följande:
    Denna tråden är en skön nystar i ämnet oxå - lysande initiativ!
    {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...