Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Dominans och Undergivenhet...

Agridulce skrev 2011-05-06 13:56:12 följande:
    Borde jobba men jag är inne och smygläser med jämna mellanrum.
    Och ni får inte kinka till det nu i tråden. Har kundmöte om 5 min och vill lyckas se någorlunda fokuserad ut då.
    Just nu är jag lagom blossande röd och tänker på helt andra saker än jobb.
    Röda kinder är väl trevligt? Då tycker säkert kunde att du ser väldigt fräsch och glad ut, kan aldrig skada!
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 15:23:21 följande:
    Skål

Underbart!
    Jag sitter och funderar över koppel...jag älskar tanken på att visas upp, har en mycket stark exhibionitisk sida. Vill vara naken, iförd endast höga klackar, en vacker buttplug och ett koppel, så att mannen kan visa upp sin slyna. Njutning. (Slyna är helt klart mitt favoritord, till och med låter vackert).
    Jag kan bli väldigt tänd på tanken men vet att om det blev verklighet skulle jag stå där med blossande kinder... Men det hör ju lite till oxå och tillsammans med någon som jag litar på fullt ut vet jag att det skulle bli underbart.

Jag skulle kunna tänka mig att ha någon typ av tunt läderband runt halsen som ser ut som ett halsband men som jag och min master vet är ett koppel och att han har en kedja som han kan sätta fast i halsbandet när han vill. Då kunde jag ha läderbandet runt halsen när vi ses som en signal mellan oss att jag är hans ...slyna...
  • Anonym (UG)
    Agridulce skrev 2011-05-06 23:16:34 följande:
    Haha, ja, kundrna tyckte att jag såg väldigt fräsch och solbränd ut. De skulle bara veta var jag hade mina tankar.

....en av dem gjorde förmodligen det. Han är en typisk Dom och har stenkoll. Blir intressanta förhandlingar där.
    Å, det kan jag tänka mig! Det måste vra galet upphetsande att träffa en så tydlig dom i ett (för andra?) icke-sexuellt sammanhang. Tycker du att han känner av din undergivna sida? 
  • Anonym (UG)

Idag är jag uppe alldeles för tidigt, ensam hemma med barnen så dagen får jag ägna åt dom men till kvällen hoppas jag få hänge mig lite mer åt fantasier...

• Anonym (UG)
    Anonym (nybörjare..) skrev 2011-05-07 01:12:10 följande:
    Hej!
    Kan ni hjälpa mig lite? Jag har träffat en kille som jag har underbart sex med och det blir bara bättre och bättre..
    Men till saken är att vi har inte riktigt conectat när det gäller det med dominans och undergiven. Han är dominat å jag lyder..

Mitt problem är väl att jag har fan ingen som helst aning vad jag ska svara när han säger nått i still med att jag har verit riktigt stygg och att han nu måste se till att jag aldrig gör om det osv.. Jag har aldrig någonsin snackat sånt!! Jag tänder på det men är rädd att svara nått så det blir fel?

Och känner jag vill utveckla sexet ännu mer så jag måste nu "lära mig"!! blev så smiskad i går att mina åtta timmar sittandes på jobbet idag kändes ännu längre

Vet inte om jag har hamnat fel eller om ni tycker jag är världens fjant?
    Men frågar man inget får man inget veta! =)
    Hej! Klart  du ska fråga!

Grattis till ett nytt å härligt sexliv! Va trevligt det låter!

Om det är så att du trivs med att vara ug så tror jag egentligen inte att du behöver tänka så mycket, om din kille/herre/master tycker att du säger eller gör fel så kommer du att få veta det. Men om du vill svara något så kan det ju räcka med -Jag vet, förlåt. -Jag ska inte göra om det.

Är det sen så att du känner att du medvetet VILL göra fel, för att trots så finns det ju en massa saker att hitta på, där kan du nog få en del tips här

Och hur du kan utveckla sexet är väl att du kan visa för honom att du är hans och villig att tillfredställa honom, är du för blyg för att säga det kan ju sms eller mms funka?

Finns säkert andra som kan komma med fler eller bättre förslag men det kanske kan vara en början iaf?
  • Anonym (UG)

Har hade inte mycket hänt under dagen... Själv är jag ensam hemma hela kvällen, ingen som har något spännande att dela med sig av?

Själv testade jag att skriva Master på mitt ena bröst innan jag skickade iväg en bild nyss. Men får nog tyvärr vänta på svar, vet att han är upptagen så jag hoppas att mitt lilla tilltag inte retade upp honom... Skäms

• Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-07 21:32:42 följande:
    Underbart!

Jag har författat en längre novell, dedikerad till någon i tråden
    Får se om jag vågar dela med mig. Blev så inspirerad.
    Å, det är väl klart att du ska dela med dig!!! Det låter väldigt spännande! Snääälllla? (För jag kan förstås inte säga åt dig på skarpen, det ligger inte i min natur kan bara be snällt!)
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-05-07 11:06:25 följande:
    Ord är verkligen olika laddade för olika personer, hora skulle jag heller aldrig vilja bli kallad. Däremot om min man säger något i stil med "din lilla slampa" på ett skämtsamt sätt så tycker jag att det låter lite "sött"

Min man och jag har försökt oss på det här med dominans men eftersom jag inte är ett dugg undergiven honom så funkar inte den psykologiska biten. Däremot den fysiska! Han är enormt stark och lite sadistisk så han har inga problem med att dominera mig fysiskt i sängen. I början var han väldigt försiktig men allt eftersom har han tagit för sig mer och mer och insett att jag inte dör av det, hehe. För oss blir sexbiten mer lekfull och rolig på det sättet vilket jag verkligen uppskattar. Dock har det varit väldigt dåligt med den biten sedan vi fick barn och han hamnat lite i en depp... Förhoppningsvis blir det ändring på det framöver så att vi kommer igång igen!

Det här med min chef är på en helt annan nivå, enbart och totalt psykologiskt! Som sagt är det väldigt ovanligt att jag blir undergiven någon specifik person (däremot auktoriteter rent generellt funkar bra i fantasierna) men han lyckas uppfylla det som tydligen krävs. Inget sexuellt utan bara, ja vad ska man kalla det? Lite vrickat kanske?
    Jag verkar ha behov av den biten på något sätt, det här som ni beskriver med att bli satt på plats. Det är enormt tändande!
    Min man kan kalla mig både slyna och slampa, men som du säger mer på ett skämtsamt sätt. För honom är det en lek.

Jag håller tummarna för att du och din man kan komma tillbaka till ert tidgare sexliv, det tror jag säkert men det kan ta lite tid. Har för mig att det var någon annan här i tråden som oxå hade det problemet (eller var det du)? Provat att försöka egga honom eller reta upp honom lite?

Min man ser som sagt på det hela som en lek och jag försöker vara tacksam över att vi åtminstone har det men jag känner att jag skulle behöva mer. Jag vet att jag skulle vara "duktigare" hemma om han va lite mer bossig. Nu är det jag som gör det mesta men jag går runt och är sur över det (bitterfitta ) och sur över att han inte ser vad jag gör. Jag behöver egentligen inte att han tvättar men om han såg att det behövdes skulle jag göra det så mycket lättare om han befallt mig att göra det. Åh, det låter ju helt sjukt men jag känner så! Jag vill att han ska bestämma över mig, jag är trött på att vara den som tar besluten hos oss.
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-07 21:48:52 följande:
    Måste finna ett anonymt sätt att posta den någonstans.
    Den är alldeles för lång för tråden...
    Hmm, menar du någon annanstans än på FL? Annars kan du väl dela upp den så att det blir kanske fyra inlägg i tråden? Mig gör det inget, jag är ensam å uttråkad å vill gärna läsa nått trevligt ikväll!
  • Anonym (UG)
    Bedhead skrev 2011-05-07 21:55:02 följande:
    Posta Salope. Vore ju synd om inte alla fick njuta..
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...