Inlägg från: Anonym (UG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UG)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 15:25:38 följande:
    Det blir ju alltså helt möjligt att starta en tråd där man kan posta längre noveller och sådant, eller hur?

Blir ju visserligen sjukt långa inlägg, men rent praktiskt borde det ju gå?
    Så bra att man kan starta olika trådar, även inom gruppen.
    En fråga om galleriet dock. Jag lade upp en bild, och valde att även icke medlemmar ska kunna se den, då stod mitt nick under bilden (synligt för mig) så jag tog bort bilden.
    Kan andra se vem som lagt upp bilder som är synliga för allmänheten?
    Jag tror nog att om du väljer att lägga upp en bild som alla kan se så kan oxå alla se vem som lagt upp den. Bättre då att välja att bara medlemmer ska kunna se bilden (vis av erfarenhet så kan det även vara bra att ligga lite lågt med bilder öppna för alla, det finns många som är lättstötta och vill anmäla och då kan tråden bli rensad av moderatorer...)
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-08 15:34:28 följande:
    Ah.
    Tack för tipset.
    Det var så lite så!
  • Anonym (UG)
    Anonym (villvaraslyna) skrev 2011-05-09 08:02:21 följande:
    Har sökt för att bli medlem i nya gruppen hoppas jag bli godkänd...
    Så trevligt! Du kan väl berätta lite om dig själv?
  • Anonym (UG)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-09 09:17:50 följande:
    Så trevligt! Du kan väl berätta lite om dig själv?
    Missade dina tidigare inlägg (villvaraslyna).

Så, välkommen!
  • Anonym (UG)
    Anonym skrev 2011-05-09 21:39:55 följande:
    ansökte om medlemskap i gruppen för ett tagsedan och sitter nu här och hoppas på att bli godkänd. Jag lever tillsammans med min sambo som är den dominanta av oss. Vi lever som dom/ug både till vardags och i sängkammaren. Jag finner det otroligt skönt att totalt lita på att han tar hand om allt :)
    Det är lite svårt att veta vem du är av de som ansökt tyvärr... Du får gärna dela med dig lite mer här i tråden ett tag? Gärna med ett personligt namn på din anonymitet så är det lättare att veta att du är du.
  • Anonym (UG)
    Anonym (lilla slampan) skrev 2011-05-09 21:52:07 följande:
    Mitt namn här på FL är två smeknamn i ett  och namnen börjar på B och S.

Lägger till lilla slampan som anonym nic  hade tyvärr inte en tanke på det när jag ansökte till gruppen, se det är nu man behöver sin man hemma, då hade jag inte gjort en sådan tabbe.
    Tack för din förståelse lilla slampan!
  • Anonym (UG)

Själv är jag storasyster, duktiga flickan (bra skolan, tagit hand om mina småsyskon, tagit ansvar för kompisar osv). Älskar att slippa behöva vara den som bestämmer!

• Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-11 09:36:37 följande:
    Jag är också storasyster, men har nog aldrig varit den ansvarsfulla storasystern hahaha...
    Tvärtom är jag nog något av familjens svarta får, som visserligen alltid haft bra betyg och är välutbildad, men runt omkring allt det, har jag alltid varit "the crazy one..."
    Mina synder har jag skickligt dolt för min familj.... Oskyldig
  • Anonym (UG)
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-11 09:54:31 följande:
    Duktigt

Mina har varit av sådan omfattning att de inte undgått någon hahahahahaha...
    Men jag är en snäll flicka nu.
    Jag är duktig, det vet du. Precis på samma sätt som jag vet att du är en snäll flicka. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (UG)
    Anonym (Scarlet) skrev 2011-05-11 10:03:06 följande:
    Samma här! Stora systeryster. Har varit alltid varit den i familjen som levt helt utifrån vad jag själv vill göra. Flyttat runt, gjort "konstiga" val och den som alltid fått sin önskan igenom om jag bara lägger manken till. Överlägsen de andra verbalt, snackar fixar och grejar. Den som ingen har försökt sätta sig på..
    Men gud, fick en klump i magen när jag läste det där. Så säger min mamma om mig, att jag styr resten av familjen och att ingen vågar sätta sig upp mot mig. Och det skäms jag över, jag vill inte bestämma över dom men ibland måste ju någon sätta ner foten! Basta!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...