minjalin skrev 2011-08-15 13:31:03 följande:
Jo, sjukgymnasten sa idag att det kan bli svullet runt ledbandet och bli vätska där och sånt även om det inte är så vanligt men att jag kan fråga bm om jag är orolig. Men hon har inte svarat idag när jag ringt så får se om jag får tag på henne. Har fått en tid för akupunktur nästa vecka också så hoppas på att det hjälper.
Jag tror mitt illamående slutade runt v 16+ nåt helt och hållet men spydde ju inte det sista. Har väl bara spytt typ 5 gånger eller nåt och mest haft att det åkt upp och ner i halsen.
Ja, hoppas du snart känner bebisen :D
Jo dom gör rul senare här nu för att se hjärtat bättre :) Men på fredag är det äntligen dags :D
Får hålla tummarna att det hjälper :) Har du gjort akupunktur tidigare?
Okej, jag hoppas också att mitt börjar att försvinna snart. Var hos BM idag och för två veckor sedan så hade jag HB på 126 men nu låg den nere på 119 :( Det var jag som sa att hon skulle göra ett HB test bara för att se. Kände som på mig att det skulle ha försämras eftersom jag inte får i mig mycket mat perdag utan att det kommer upp. Fick gå på apoteket och köpa några tabletter och hoppas dem hjälper. Dock får jag ej köra bil och man blir tydligen trött av dem. Kan man bli tröttare än vad jag är nu :P
Nu börjar jag bli mer och mer säker på att den är bebisen som rör sig :) Än om det är svagt. Fast det är ju mest när jag lägger mig för att sova så det är inte ofta. Men man längtar så till buffar/sparkar :) Det är ju så härligt.
Ååå spännande, inte långt kvar till RUL nu :) Lycka till!