viplanerar09 skrev 2011-08-15 13:04:32 följande:
Okej, hoppas det inte "sprider" sige längre
bara.Ja, jag tycker också att du ska fråga din BM. Okej, jo jag hade bara mellanbenen med Ossian. Minns inte när det kom men jag vet att det har kommit tidigare denna gång. Fast det är mest vid ansträning som när jag har gått mycket eller när jag har jobbat.
Jag var bra tre dagar, men idag har jag spytt så fort jag ätit. Fick till och med gå upp och spy när jag vaknade och sa att Ossian skulle lägga sig ner och sova... Aja det kommer nog att bli bättre längre fram :) När slutade ditt illamående? eller har du fortfarande kvar lite?
JO det är så otroligt mysigt. Jag kände Ossian tydligt i v15-16 är inte riktigt hundra men någon gån mellan dessa veckor. Men det kan ju bli senare denna gång men självklart hoppas jag att jag känner tydligt runt dessa veckor :) Jag förstår verkligen att du längrar till RUL. Jag kommer också vara lite sent tycker jag. V18+5. Men du har ju ännu senare än mig om man jämför veckor.. Fast samtidigt är det bättre att kolla lite senare. Allt är ju hur som helst mer utvecklat ju längre man väntar :) Du får se det på den ljusa sidan :)
Jo, sjukgymnasten sa idag att det kan bli svullet runt ledbandet och bli vätska där och sånt även om det inte är så vanligt men att jag kan fråga bm om jag är orolig. Men hon har inte svarat idag när jag ringt så får se om jag får tag på henne. Har fått en tid för akupunktur nästa vecka också så hoppas på att det hjälper.
Jag tror mitt illamående slutade runt v 16+ nåt helt och hållet men spydde ju inte det sista. Har väl bara spytt typ 5 gånger eller nåt och mest haft att det åkt upp och ner i halsen.
Ja, hoppas du snart känner bebisen :D
Jo dom gör rul senare här nu för att se hjärtat bättre :) Men på fredag är det äntligen dags :D