fair skrev 2011-09-22 12:53:17 följande:
Jag har också lite sån känsla, att vi blivit "lurade" eller hur man ska säga :P Men OM det skulle bli en pojke så gör ju inte det något alls, han blir lika älskad! Fast nog är det en liten Edith, det är så självklart på något sätt :D
Ang. sjukskrivning har jag fått svar, men inte gp. Är riktigt orolig för att de ska ha slarvat bort det för jag pratade med min personliga handläggare i måndags? och han sa att det inte kommit in ännu, men att systemet är väldigt segt ibland..... Får hoppas det också blir godkänt! Har ringt VC idag för att be om förlängd sjukskrivning, får se vad som sägs! De skulle ringa efter 16.
Nä inte tror jag heller att ni blivit "lurade". Nä precis allt är välkommet bara det är friskt. Eller jag allt är välkomment låter kanske lite fel när man skriver bara den är frisk. Men alla har ju som största önskat att man får en frisk litet liv :)
Skönt att du fått svar. Man blir alltid oroligt helst när man måste vara hemma pga foglossningar osv. Man vill heller inte vara hemma utan pengar.
Du har inte fått veta något om FP? Kanske lite tidigt.
Jag har ingen känsla men samtidigt så känns det som en flicka. Men det är ju allt efter "löjliga" saker som den där tjejen som "spådde" mig sa tjej, tjej. även att jag skulle bli gravid vår/sommar. Sedan så gjorde min moster ringtricket och då var det först pojke, flicka, flicka. Har stämt på alla hon gjort det på.
Men som sagt, många hoppas på flicka(självklart så önskar dem ju oss ett friskt barn) har bara pojkar både på min och Johans sida. Så man kan ju bli lite påverkad av det.
Men som jag skrev tidigare. Allt är välkommet och allt vi önskar oss en att vi får ett välmående barn.