• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • minjalin

Har fortfarande värkar så tror faktiskt det är på riktigt sen om det blir om några timmar eller om ett dygn vet jag inte då det gick fort när det väl började göra ont sist. Sover ett par timmar och vaknar av värkar och sover en stund till. De känns mer när jag ligger ner så går upp en stund med jämna mellanrum för att känna efter. Mina föräldrar är förberedda på att bli hitringda men har fortfarande is i magen. Spännande är vad det är!

• fair

Åh så kul, fan så avis jag blir!! Min bebis har plågat mig hela natten, hon har ändrat position och det har gjort så grymt ont. Nu har hon som tur är "lagt till sig" så nu är det lugnt igen. Men nog märks det att det börjar vara platsbrist därinne. Stort lycka till nu! Håll oss uppdaterade :)

• viplanerar09

Spännande Leia :) håller tummarna att det drar igång påriktigt snart så du/ni får träffa er lilla bebis idag :) Lycka till!

• Madde01
    Nathalie8908- Vad kul, grattis till graviditeten

Maajsi- Nej fy vad tråkigt Jag som verkligen hade hoppats att det var eran tur nu, vad ledsen jag blev när jag läste detta. Men vad skönt att ni verkligen får hjälp denna gången, man ska ju ta emot den hjälpen man får. Men hänger du kvar här med oss ändå?

Leia- Hur går det för dig? Har tänkt på dig idag på jobbet haha, man är ju helt insatt i andras gravidieter också.
  • Maajsi
    Madde01 skrev 2012-01-10 17:23:32 följande:
    Nathalie8908- Vad kul, grattis till graviditeten

Maajsi- Nej fy vad tråkigt Jag som verkligen hade hoppats att det var eran tur nu, vad ledsen jag blev när jag läste detta. Men vad skönt att ni verkligen får hjälp denna gången, man ska ju ta emot den hjälpen man får. Men hänger du kvar här med oss ändå?

Leia- Hur går det för dig? Har tänkt på dig idag på jobbet haha, man är ju helt insatt i andras gravidieter också.
    Ja, det är klart jag är kvar. Jag har ju hängt med sen start. Skulle kännas lite knäppt att bara hoppa ur. Kul att följas åt ändå. Vi har ju våra små och man kan ju prata om allt mellan himmel och jord i alla fall. Kanske man följs åt i nästkommande eventuella graviditeter också :)
  • Madde01
    Maajsi skrev 2012-01-10 18:29:26 följande:
    Ja, det är klart jag är kvar. Jag har ju hängt med sen start. Skulle kännas lite knäppt att bara hoppa ur. Kul att följas åt ändå. Vi har ju våra små och man kan ju prata om allt mellan himmel och jord i alla fall. Kanske man följs åt i nästkommande eventuella graviditeter också :)
    bra det
    Ja det är klart, så hoppas vi på en ny graviditet snart igen som går heeeeela vägen. som sag tror fortfarande på att detta år är ditt
  • Maajsi
    Madde01 skrev 2012-01-10 18:36:22 följande:
    bra det
    Ja det är klart, så hoppas vi på en ny graviditet snart igen som går heeeeela vägen. som sag tror fortfarande på att detta år är ditt
    Hoppas verkligen att du har rätt.
    Jag vill ju så gärna ha en till. Har så svårt att förstå att allt bara ska gå emot en. Jag vill verkligen att detta år ska bli ett bra år. Men innan man börjar med något ska jag vänta tills vi träffat läkaren i slutet av nästa månad. Hoppas bara att vi får positiva svar och hjälp.
  • minjalin

Har konstant ont i ryggen fortfarande och lite värkar till och från, så inget nytt. Börjar bli tröttsamt att ha ont till ingen nytta >.

• Madde01
    Maajsi skrev 2012-01-10 18:41:45 följande:
    Hoppas verkligen att du har rätt.
    Jag vill ju så gärna ha en till. Har så svårt att förstå att allt bara ska gå emot en. Jag vill verkligen att detta år ska bli ett bra år. Men innan man börjar med något ska jag vänta tills vi träffat läkaren i slutet av nästa månad. Hoppas bara att vi får positiva svar och hjälp.
    Jo precis, väntar in vad läkarna säger. Vad är det ni ska göra? Är det olika provtagningar för o se varför det blir som det blir eller?
    minjalin skrev 2012-01-10 18:57:51 följande:
    Har konstant ont i ryggen fortfarande och lite värkar till och från, så inget nytt. Börjar bli tröttsamt att ha ont till ingen nytta >.
    hejaheja!! Snart är det på g.. känner det på mig. Tror det blir bebis imorgon
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)