• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • minjalin

Jag verkar läcka fostervatten så hon ville inte känna hur öppen jag var. Hon trodde jag är på förlossningen innan i morgon bitti men annars ska jag ringa in i morn så kan jag eventuellt få bli igångsatt.

• Madde01
    minjalin skrev 2012-01-13 14:34:48 följande:
    Jag verkar läcka fostervatten så hon ville inte känna hur öppen jag var. Hon trodde jag är på förlossningen innan i morgon bitti men annars ska jag ringa in i morn så kan jag eventuellt få bli igångsatt.
    men vad härligt
  • fair

Leia: usch så avundsjuk jag är!! Så himla roligt för dig!! :)

• viplanerar09

Lycka till :) skit så spännande !!!

• minjalin

Kl 07.12 föddes vår Elias. Han vägde 3630 g och var 50 cm lång. Jag vaknade 03.30 i natt av riktiga värkar och hade då läckt vatten 1 dygn. Vi åkte in och jag var nästan 4 cm öppen och mjuk. Kl 07.00 kom en bm och löste av och då var jag knappt öppen 6 cm. Sen öppnade jag mig 4 cm och krystade ut honom på 12 min och den smärtan går inte att beskriva. 1,5 krystvärk och bm han inte ens få på sig förkläde vi mår bara bra och jag är mycket piggare än förra gången

• viplanerar09

Stort stort Grattis Leia! Så underbart, är inte alls avundsjuk ;) njut för vi vet att tiden går så otroligt fort.

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)