• Helena 78

Smyckestillverkning

Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.

• Svar på tråden Smyckestillverkning
  • Momat
    Helena 78 skrev 2011-12-23 12:21:37 följande:
    Vill passa på att önska alla goa pärlare här inne en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År

Tack detsamma! Tomte Och god jul till alla er andra!
  • Moniqe1979

God jul till er alla!

siter och knåpar med sissta smycket för denna jul, när vi nyss plockade fram paketen och la under/hängde i granen insåg jag att jag gjort smycken till ALLA kvinnliga gäster utom en så lika bra att åtgärda det

• beadis
    Helena 78 skrev 2011-12-23 12:21:37 följande:
    Vill passa på att önska alla goa pärlare här inne en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År

Detsamma till dig och alla andra i tråden Tomte
  • beadis

Varit lite segt i tråden nu under jul o nyårshelgerna, men nu tar vi väl nya tag, eller?

GOTT NYTT ÅR!! Skål 

Ensan: Välkommen!

Ska jag välja nästa tema?.. tyvärr haft mega idétork det sista men ska försöka komma igång...

Tema: Utmärka sin egen stil Glad (det som är er egen stil, har ni fler smyckesstilar får du välja den som är starkast för dig )    

• beadis

Glömde skriva...1 vecka framåt from idag...

Vill ni ta en paus eller inte hinner just nu, skriv gärna och berätta detta, så jag inte blir ensam..haha 

• Ensan

Tack! Har "pärlat" ca ett halvår, alltså fortfarande ganska ny på detta... Idetorka just nu, så jag kan behöva lite inspiration! Det fick man i den här tråden!!

Svar på tråden Smyckestillverkning