Smyckestillverkning
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Nu är omröstningen upplagd 
Vill passa på att önska alla goa pärlare här inne en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År 
Och god jul till alla er andra!
God jul till er alla!
siter och knåpar med sissta smycket för denna jul, när vi nyss plockade fram paketen och la under/hängde i granen insåg jag att jag gjort smycken till ALLA kvinnliga gäster utom en så lika bra att åtgärda det

Hoppas ni har en fin julafton.
Favoritar!
Varit lite segt i tråden nu under jul o nyårshelgerna, men nu tar vi väl nya tag, eller?
GOTT NYTT ÅR!!
Ensan: Välkommen!
Ska jag välja nästa tema?.. tyvärr haft mega idétork det sista men ska försöka komma igång...
Tema: Utmärka sin egen stil
(det som är er egen stil, har ni fler smyckesstilar får du välja den som är starkast för dig )
Glömde skriva...1 vecka framåt from idag...
Vill ni ta en paus eller inte hinner just nu, skriv gärna och berätta detta, så jag inte blir ensam..haha
Tack! Har "pärlat" ca ett halvår, alltså fortfarande ganska ny på detta... Idetorka just nu, så jag kan behöva lite inspiration! Det fick man i den här tråden!!