Smyckestillverkning
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
Nån fler än jag här inne som gör egna smycken & har lust att prata, ge tips & råd mm mm Vad gör ni för smycken? Själv gör jag mestadels namn/budskapssmycken i silverpläterad metall.
ska till silver smeden i morgon och se vad för fina smycken hon gjort av min killes granit canochons
spännande!! Hon sa att det skulle bli ringar och örhängen
måste verkligen skaffa lite böcker om silvertråd och börja göra egna smycken, blir så sugen när jag ser era fina saker
Roligt med att nytt tema! Jag är med!
Upptäckte just att jag inte kan lägga in foton via mobilen, och vår hemdator funkar inte! Grr!! Får se om jag blir färdig att åka t mina föräldrar och lägga in ett bidrag ngn dag!

Det här är mitt tävlingsbidrag. Namnsmycken är så jag. ![]()
Hej! Jag fick ett makramearmband i delar som jag vill pyssla ihop, men undrar om hag måste ha plankan med spikar i eller om det finns andra sätt att göra det på?

Jättefina smycken ni gjort!!! 
Nu får jag ju lite prestationsångest...
Beadis: det tror jag inte du behöver ha! Har sett dina tidigare smycken och de är jättefina!! Så kom igen och pyssla nu!!