• Misan87

    Ja då har jag fått mitt efterlängtade pluss :)

     


     


    Ja från att vara testnarkoman varje månad så testa jag igår bara för jag gått över EN dag ..
    Och tänk att de va ettt svagt  Plus 
    Idag har jag även gjort ett CB och de va ett till svagt Plus
    Det ända jag har känt av är spända och ömma brost men i dag är de nästan HELT borta??
    Blir de så här eller kan de ha hänt nå???

    Fler som har plussa nu??

                                      

  • Svar på tråden Ja då har jag fått mitt efterlängtade pluss :)
  • Betty Boop86

    Tack så mycket :) Vi kommer nog få in det i våra små huvuden när vi ska på ul i Juni :)
    Har ju glömt och gratta dig TS.. Hehe
    Är helt i det blå nu.. Haha

  • Mikkan90

    Det dumma är att jag har 10 gravtest som jag förhopningsvis inte kommer att ha någon användning för här hemma .. Vet inte vad jag ska göra med dom än, så då kan man ju lika gärna slösa lite på dem ^^ Har BF 11 januari :)

  • Misan87

    Krillelkpg: Skönt att höra :D STORT grattis till eran bebbe!

    lill114: Jasså ska du på UL redan då? Hehehe ja man är ju de .. Tack så mycket.. :)

    Mikkan90: Hahaha ja lite så tänkte jag oxå.. men ville även kolla om de va starkare i dag än i tisdags.. OCH de va de :)
    Lite roligt att testa oxå...  Då har du kanske BF dagen innan mig om allt flyter på :D

  • Betty Boop86

    Misan87 Jajamen det ska jag. Är i vecka 15 nu (14+0) så jag hinner lagomt gå in i vecka 20 när  jag ska på UL

  • Misan87

    Lill114: Haha fick för mej att du nyss plussa :D Ja men de blev de annat.. ja men va kul för dej!!! Känns som MÅNGA veckor innan jag passerar dom veckorna :(

  • Betty Boop86

    Misan87: Nej da. Tiden kommer gå så fort ska du se.. Man hinner knappt säga hockus pockus förens man är där.. Hehe

  • Mikkan90

    Misan87 Ja det får vi hoppas på! :) Fast man lär säker bli lite flyttat när man gör sitt UL.
    Funderar faktiskt på att göra ett privat lite tidigare. Rrunt vecka 12-13, orkar inte vänta längre ^^

    lill114: Hoppas det verkligen stämmer, ska sitta och säga hockus pockus hela dagarna nu ;)

  • Syoss

    Grattis till alla plus!!!! :D Verkar bli många januari-bebisar :)
    Inget tvivel för mig längre! Tog ett clearblue digital förut :) ska till BM på måndag och lägga upp en plan! Spännande! :D

  • Misan87

    Lill114: Jaaaa jag hoppas verkligen de.. med de som är skrämmande är att de kan hända så mycket än :(

    Mikka90: Ja de är väl säkert så.. bara de inte blir flyttat längre framåt så är jag nöjd :)
    Har haft sån oregelbunden mens så man kan ju aldrig vara säker :)
    Skulle vara kul att göra ett tidigare UL men de är nog svårt runt där jag bor.

    Syoss: STORT grattis till din graviditet .. kul med en till januari bebbe :D Spännande att träffa BM.. Lugnar mej nog ett tag till jag innan jag tar kontakt med henne...

Svar på tråden Ja då har jag fått mitt efterlängtade pluss :)