Inlägg från: Prinzessan |Visa alla inlägg
  • Prinzessan

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Ja det börjar kännas som att man inte har några byxor. På jobbet är det arbetsbyxor som gäller. Men får nog ta å åka å handla lite sköna byxor. Min mage är oxå svullen. (blev inte så bra bild)

• Prinzessan

Oj vilken rund å go liten mage. Det syns ju massa på dej! Jag har oxå platt mage innan, men min är inte lika stor som din är nu. Men det är nog olika :)

• Prinzessan

Vad fint det kommer bli flickor!!! :) Jag köpte 3 klänningar i går och tights. :) Känner verkligen inte för mina tighta jeans nu!

• Prinzessan

MIn mage minskades lite i går, men tror att det är för att jag åt värsta fiberrika frukosten och att man var tvungen att springa på toa mycker :P Men den växer nog på sej :D hehe

• Prinzessan

Veckans nya bilder. Känner att magen växt på bra. Blir anfådd jättelätt. Men annars har jag bara haft typ 2 jobbiga må-illadagar hittils.

• Prinzessan
    Alltochinget skrev 2011-06-11 11:23:08 följande:
    Fin bild du tagit utomhus, och vilken härlig bebismage :)
    Tack vad gulligt av dej! Ja det var ett kanonljus ute så då fick man passa på :)
  • Prinzessan
    Jenny031 skrev 2011-06-20 19:50:41 följande:
    Vilka fina magar ni fått :) Själv går jag in i vecka 12 idag och det syns ingen skillnad på mig, har ökat endast ett kg än så länge, medan pojkvännen lagt på sig nästan 5 kg :D

Återkommer med bild när det börjar synas :)
    Det kanske bara säger kabom för dej så har du en fin gravidmage :) Hehe konstigt att det är pojkvännerna som går upp i vikt :D
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"