Inlägg från: Prinzessan |Visa alla inlägg
  • Prinzessan

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Mitt första UL, vi ska tillbaka nästa vecka för mer, de ville mäta bäbisen mera. Här är vårat underverk <3

• Prinzessan
    Fridaj skrev 2011-08-13 16:00:58 följande:
    Det är en så häftig känsla att se det lilla livet i magen röra sig :)
    Ja det är det verkligen! Jag känner ofta att bäbisen rör sej men nu såg man ju att den rör ju sej nästan hela tiden fast det känner man ju inte. :)
  • Prinzessan
    Jenny031 skrev 2011-08-17 08:57:51 följande:

Liten verkar trivas till vänster om kvällarna :)

Hehe den var rolig, såå sött!!! :)
  • Prinzessan

Var på mitt andra UL i dag. Nu låg bäbisen mer rätt så att hon kunde ta alla måtten. Vi blev framflyttade 2 dagar, så nu är jag i vecka 21+1 :)

• Prinzessan

Hmm.. kanske är en pojkmånad vi kommer få barn i. Jag vet ej ännu om jag får en pojke, men jag känner det på mej :) Måste bara säga vilka fina bilder alla har å den med bäbisen som suger på tummen var supersöt!

• Prinzessan

Här kommer en liten  maguppdatering. V 23. Känns inte som att den ser så stor ut här, men den känns större in real life :)

• Prinzessan
    Frökensvensson skrev 2011-10-16 22:01:19 följande:
    Bjuder på lite magkonst Flört v 25 (24+1)

Riktigt söt!!! Man kanske ska slå till att göra en pumpamålning till Halloween :D hehe
  • Prinzessan
    Heavenlie skrev 2011-10-30 20:38:30 följande:
    Går in i vecka 31 idag, så 30 fulla veckor av 40. Eller 42 om det "vill sig illa". Men hellre det kanske än att Lill* Bus kommer tidigare. + 11 kg. Två besök i denna veckan, sjukgymnasten på onsdag (foglossning=aj!) och läkarbesök för förlossningsplanering samt ev sjukskrivning på torsdag. Ska också kolla med UL om de kan se varför Skrutt rycker och far så mycket i magen. Inte hickar alltså, det gjorde ju Elma med, utan riktigt rycker, hårt och bort och fram flera sekunder innan det slutar. Hoppas att inget är fel. Känns bara lite konstigt.

Ja min bäbis rycker som tusan i bland oxå.. vet ej varför. Men det är som att det är ett party där inne.
    Men då får jag klappa lite då brukar den lugna sej.
  • Prinzessan
    Haanky skrev 2011-12-07 20:32:29 följande:
    fin bild!!! hihih katten ser ut att somna :D
    Tack :) Han är en riktig njutar-katt och det är jätteovanligt att han kommer med på kort när han tittar :) Är riktigt nöjd :)
  • Prinzessan

Nu är det väl dags att föda snart... tycker man :) V 39 på bilderna och nu är jag i vecka 40 :P

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"